حذف سه نماینده فعلی رشت از لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس ؟!

بر اساس مطالب منتشر شده در برخی رسانه های نزدیک به اصولگرایان، به نظر می رسد شاهد حذف سه نماینده فعلی رشت از لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس خواهیم بود.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، بر اساس مطالب منتشر شده در برخی رسانه های نزدیک به اصولگرایان، به نظر می رسد شاهد حذف سه نماینده فعلی رشت از لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس خواهیم بود.

بر این اساس گفته می شود با طی شدن مراحلی از فرایند انتخاب لیست نهایی، نام هیچ یک از سه نماینده فعلی رشت و خمام یعنی جبار کوچکی نژاد، سید علی آقازاده و محمدرضا احمدی سنگری در بین گزینه ها به چشم نمی خورد و اتفاقا نام های ناشناخته تری به عنوان گزینه های جدی این لیست معرفی شده اند.

پیش از این گفته می شد نام یک یا دو نماینده فعلی رشت در این لیست وجود خواهد داشت اما اکنون شاید به دلایل مختلف چنین تصمیمی اتخاذ شده باشد.

به دلیل جلوگیری از شائبه تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدایی خاص و یا مسائلی از این دست، تا این لحظه نمی توانیم نسبت به انتشار اسامی این لیست اقدام نماییم. از سوی دیگر هنوز صحت این مطلب به طور قطعی از سوی حرف تازه تایید نمی شود و شاید حتی شیطنت رسانه ای از سوی یکی از رسانه ها بوده باشد.