کمالوند بازی مقابل پرسپولیس و استقلال را آسان تر از بازی با داماش دانست؛

حذف داماش گیلان پس از نبرد ۱۲۰ دقیقه ای نفس گیر در گرمای آبادان مقابل صنعت نفت

حرف تازه – روز گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم لیگ برتری و متمول صنعت نفت آبادان بود. پیش از این دیدار بیشتر کارشناسان کار سختی برای صنعت نفت مقابل یک تیم از لیگ دسته دو باشگاه های کشور متصور […]

حرف تازه – روز گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم لیگ برتری و متمول صنعت نفت آبادان بود.

پیش از این دیدار بیشتر کارشناسان کار سختی برای صنعت نفت مقابل یک تیم از لیگ دسته دو باشگاه های کشور متصور نبودند اما با آغاز بازی داماش نشان داد برای باختن نیامده است.

بازی هوشمندانه و حساب شده داماشی ها سبب شد نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز داماشی ها پا به پای صنعت نفت دویدند و روحیه مبارزه و غیرت در تک تک بازیکنان این تیم دیده می شد.

در نهایت در دقیقه ۷۵ روی شوت لوسیانو پریرا صنعت نفت آبادان از داماش گیلان با یک پیش افتاد اما این پایان کار نبود.

داماشی ها که بازی سزاوار تحسینی ارائه داده بودند پس از دریافت گل تلاششان را مضاعف کردند و بدون اینکه خستگی در ساق های بازیکنان دیده شود تا آخرین لحظات مقابل نفت لیگ برتری غیورانه جنگیدند تا در نهایت روی تیز هوشی و فرصت طلبی میلاد پور صف شکن در دقیقه ۹۰+۴ و در واپسین لحظات وقت اضافه نیمه دوم به گل تساوی دست یابند.

با به ثمر رسیدن این گل دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا بازی به دو وقت اضافه پانزده دقیقه ای کشیده شود.

داماش که قصد تسلیم شدن نداشت در وقت های اضافه نیز رقابت پایاپایی مقابل نفت ارائه داد و در نهایت در دقیقه ۱۲۰ باز هم لوسیانو پریرا بود که روی یک فرصت طلبی حساب کار را دو بر یک به سود نفت آبادان رقم زد و جواز حضور نفت در بین ۸ تیم پایانی جام حذفی را پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش به دست آورد.

بازی سرسختانه داماش در نهایت فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان را نیز در نشست خبری مجبور به واکنش کرد و کمالوند طی اظهاراتی بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را آسان تر از بازی مقابل داماش دانست و از انگیزه بالای داماشی ها در این دیدار گفت و اظهار امیدواری کرد دیگر با تیمی مثل داماش مواجه نشود.

بدین ترتیب داماش گیلان با ارائه یک بازی غیرتی در مقابل تیم لیگ برتری صنعت نفت، پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش نفس گیر از دور رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور کنار رفت.