حذف بومی بودن از اولویت نمایندگان گیلان برای تعیین استاندار!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با تأکید بر منطبق بودن مشی استانداران با رویکردهای دولت سیزدهم گفت: کارآمدی و داشتن برنامه در کنار دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی باید ملاک تعیین استانداران باشد. گفته های صفری حذف بومی بودن از اولویت نمایندگان گیلان برای تعیین استاندار را نشان می دهد.

حرف تازه – رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با تأکید بر منطبق بودن مشی استانداران با رویکردهای دولت سیزدهم گفت: کارآمدی و داشتن برنامه در کنار دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی باید ملاک تعیین استانداران باشد.

گفته های حجت الاسلام صفری نشان می‌دهد که ظاهرا این بار مهم‌ترین ملاک برای تعیین استانداران،‌ بومی بودن نیست و به مفاهیم کلی چون توانمندی و با‌برنامه بودن کفایت کرده اند.

انتظار می‌رفت نمایندگان گیلان که سهمی از استان در کابینه ندارند لااقل در مورد تعیین استاندار بهتر عمل کنند که مشخص شد ظاهرا قرار نیست کار چندان مفیدی صورت بگیرد.

ما در رای اعتماد به کابینه دیدیم که نمایندگان گیلان به وزرایی رای دادند که از آزادسازی فروش زمین کشاورزی و انتقال آب دریا حمایت می‌کردند، حالا انتظار زیادی نمی‌توان داشت که استاندار بومی اولویت آن‌ها باشد. البته گزینه‌های بومی این افراد هم چنگی به دل نمی‌زند!

 

حکایت گیلان