حذف ایران با شکست مقابل امریکا | هلند، سنگال، انگلیس، امریکا، آرژانتین، لهستان، فرانسه و استرالیا صعود کردند

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیگیری شد و منجر به حذف ایران با شکست مقابل امریکا شد. در ۴ گروه نخست این مسابقات هلند، سنگال، انگلیس، امریکا، آرژانتین، لهستان، فرانسه و استرالیا صعود کردند.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیگیری شد و منجر به حذف ایران با شکست مقابل امریکا شد. در ۴ گروه نخست این مسابقات هلند، سنگال، انگلیس، امریکا، آرژانتین، لهستان، فرانسه و استرالیا صعود کردند.

در گروه اول هلند با ۲ گل قطر را شکست داد و سنگال نیز با نتیجه ۲ بر ۱ اکوادور را شکست داد. در این گروه هلند ۷ امتیازی شد و سنگال نیز به عنوان تیم دوم با ۶ امتیاز صعود کرد. اکوادور با ۴ و قطر بدون امتیاز از این مسابقات کنار رفتند.

در گروه دوم انگلیس با ۳ گل از سد ولز گذشت و ایران با یک گل مغلوب امریکا شد. در این گروه انگلیس با ۷ و امریکا با ۵ امتیاز صعود کردند. ایران و ولز با ۳ و ۱ امتیاز از مسابقات حذف شدند.

در گروه سوم آرژانتین با ۲ گل از سد لهستان گذشت. مکزیک با نتیجه ۲ بر ۱ عربستان را شکست داد. در این گروه آرژانتین با ۶ امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. لهستان با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مکزیک به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت. مکزیک با ۴ و عربستان با ۳ امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستادند و با رقابت های جام جهانی خداحافظی کردند.

در گروه چهارم تونس با ۱ گل فرانسه را شکست داد اما با وجود کسب این برد ارزشمند از مسابقات کنار رفت. در دیگر دیدار استرالیا با ارائه یک نمایش قابل قبول با یک گل دانمارک را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد تا شگفتی ساز شود. در این گروه فرانسه و استرالیا با ۶ امتیاز اول و دوم شدند و تونس و دانمارک به ترتیب با ۴ و ۱ امتیاز از مسابقات حذف شدند.

امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به طور همزمان کرواسی-بلژیک و مراکش-کانادا به مصاف هم خواهند رفت. مراکش شانس بالایی برای صعود دارد و بین تیم های کرواسی و بلژیک احتمالا یک تیم حذف خواهد شد. مگر آن که مراکش با تفاضل گل بالا مغلوب کانادا شود. همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ اسپانیا-ژاپن و آلمان-کاستاریکا با یکدیگر به رقابت می پردازند. کار آلمان برای صعود کمی پیچیده شده است و ژرمن ها منتظر لغزش ژاپن برابر اسپانیا هستند.