بزرگ چنانی: از ابتدای سال هیچ کمکی از اداره کل نگرفتیم؛

حامد ذره دوست قهرمان دومین دوره مسابقه نهایی جایزه بزرگ گیلان شد

عصر دیروز فینال دومین دوره مسابقه نهایی جایزه بزرگ گیلان به میزبانی باشگاه آرش صومعه سرا با حضور مسئولین برگزار شد و حامد ذره دوست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

حرف تازه – عصر دیروز فینال دومین دوره مسابقه نهایی جایزه بزرگ گیلان به میزبانی باشگاه آرش صومعه سرا با حضور مسئولین برگزار شد و حامد ذره دوست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

پس از برگزاری فینال مراسم اهدای جوایز نیز برگزار شد و آقایان حامد ذره دوست، عرفان معصوم بابایی، آرمان اختر کاویان و ارسلان باقری که به ترتیب مقام های اول تا سوم مشترک مسابقات را کسب کردند از مسئولین حاضر لوح قهرمانی، کاپ و جوایز ارزنده ای دریافت کردند.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون هیچگونه کمکی از اداره کل و شهرداری ها و منطقه آزاد و… دریافت نکردیم اما حامیان ما و باشگاه ها و ارکان هیئت و زحمتکشان این ورزش سنگ تمام گذاشته اند.

وی با بیان اینکه عملکرد هیئت بسیار بهتر از سال های قبل بوده است در ادامه افزود: سهم آورده ما به جز موارد مادی که نام بردم عشق و علاقه است که قابل قیمت گذاری نیست.

نیما غلامی مسئول کمیته مسابقات هیئت استان گیلان نیز طی گزارشی از روند برگزاری و مسابقات مقدماتی در شهر های رشت، رودسر، آستانه اشرفیه، کیاشهر، فومن و انزلی اظهار داشت: ۲۴ نفر از برترین های استان با سهمیه های تعیین شده بر اساس رنکینگ استانی برای شهرستان ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی سطح کیفی مسابقات را عالی ارزیابی کرد و گفت: در این مسابقات بازیکنانی چون حامد ذره دوست با سابقه نائب قهرمانی آسیا و رنکینگ اول کشور و مصطفی حسینی با سابقه مقام دوم کشور در مسابقات رنکینگ مشهد سال ۹۲ و همچنین اصغر وارسته با سابقه قهرمانی پیشکسوتان کشور حضور داشتند. حامد ذره دوست و محمدرضا ملک زاده سابقه اعزام برون مرزی داشتند و بازیکنانی با سابقه دعوت به در اردوی استعداد یابی تیم ملی و بسیاری دیگر از برگزیده ها نیز حضور داشتند.

رستگار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا نیز هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان و از جمله سارنگ بزرگ چنانی را پیشرو و تاثیر گذار توصیف کرد و ضمن تقدیر از زحمات انجام شده افزود: برای نفرات اول تا چهارم در مجموع ۵ میلیون ریال کمک خواهیم کرد.

محمد رضا رحمانی رئیس هیئت شهرستان صومعه سرا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مهدی علیزاده و ارسلان باقری از شهرستان صومعه سرا در اردوی استعداد یابی فدراسیون، نسبت به رفع مشکلات بازیکنان در مورد چوب اسنوکر قول مساعد داد. 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از آقایان هادی قلیپور داور گیلانی حاضر در مسابقات کشوری و آرش حامدی میزبان مسابقات و محمدرضا رحمانی و نیما غلامی تقدیر و تشکر شد.