حاصل آخر هفته‌های دوست‌داشتنی نوبخت در گیلان چه بوده است؟!

حرف تازه – طی سال‌های گذشته همواره در ایام تعطیلات محمدباقر نوبخت بارها و بارها به سرزمین مادری خود یعنی گیلان سفر کرده است. سفرهایی که اصطلاحاً به آن weekend یا آخر هفته می‌گویند. این سفرهای weekend نوبخت همواره با برخی افتتاحیه‌های بی‌نتیجه و یا برگزاری نشست‌ها و سمینارهایی که بیشتر جنبه سیاسی داشته و […]

حرف تازه – طی سال‌های گذشته همواره در ایام تعطیلات محمدباقر نوبخت بارها و بارها به سرزمین مادری خود یعنی گیلان سفر کرده است. سفرهایی که اصطلاحاً به آن weekend یا آخر هفته می‌گویند.

این سفرهای weekend نوبخت همواره با برخی افتتاحیه‌های بی‌نتیجه و یا برگزاری نشست‌ها و سمینارهایی که بیشتر جنبه سیاسی داشته و گردهمایی‌های حزبی بوده در گیلان فایده خاصی نداشته همراه بوده و هیچ‌گاه مشخص نشده که خروجی این سفرها چه بوده است؟!

جالب آنکه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان از زمان حضور در هیئت دولت تاکنون بارها و بارها در خصوص مسائلی چون ساماندهی زباله‌های سراوان، رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و یا قطار رشت – قزوین وعده‌های بسیار داده که علیرغم سفرهای متعدد وی در ایام تعطیل به گیلان، در بسیاری موارد بی‌نتیجه بوده است.

این موضوع در شرایطی است که به نظر می رسد سفرهای بسیار کمتر نوبخت به سایر استان‌های کشور با سر و سامان یافتن پروژه‌های بیشتری همراه بوده که شاید دلیلش این است که نوبخت به گیلان نمی‌رفت، اگر می‌رفت آدینه بود! که اگر معاون رئیس‌جمهور در ایام غیر weekend به گیلان سفر کند نتایج بیشتری نسبت به پخت نان محلی توسط وی نصیب گیلانی‌ها خواهد شد.

رشت ۲۰