سید امیرحسین علوی:

حاج محمود باقری با خط زیبایی نوشته بود آقای شهردار سپیدرود را بخرید

حرف تازه : در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد لایحه خرید تیم سپیدرود توسط شهرداری رشت بررسی شد. در بخشی از این جلسه سید امیر حسین علوی به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. سید امیرحسین علوی گفت: نامه ای را برای کمک مالی به سپیدرود پیش […]

حرف تازه : در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد لایحه خرید تیم سپیدرود توسط شهرداری رشت بررسی شد. در بخشی از این جلسه سید امیر حسین علوی به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

سید امیرحسین علوی گفت: نامه ای را برای کمک مالی به سپیدرود پیش از این امضا کرده بودیم که دیدم حاج محمود باقری با خط زیبایی نوشته بود آقای شهردار سپیدرود را بخرید. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دغدغه مندی اعضای شورا در خصوص سرنوشت سپیدرود افزود: شاید فقط بازیکنان و کادر فنی سپیدرود به اندازه ما پیگیر موضوع واگذاری و سرنوشت این تیم باشند.

وی مهم ترین موضوع در جریان واگذاری این تیم به شهرداری را جوانان رشت دانست و تصریح کرد: این جوان ها منتظر تصمیم اعضای شورا هستند. همان جوان هایی که به سپیدرود به عنوان یک مظهر غرور دلخوش هستند.

علوی با اشاره به مکاتبات صورت رفته از سوی ورزش و جوانان گیلان و شهرداری رشت گفت: در صورتیکه شهرداری رشت مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بدهی این تیم را بپردازد پروانه تاسیس و بهره برداری برای شهرداری صادر خواهد شد و شهرداری می تواند مثل تیم های دیگر شهرداری به مدیریت این تیم بپردازد و می تواند تیم را تحت مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی اداره کند.

در ادامه وی به نامه ارسال شده از سوی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که خطاب به سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت نوشته شده بود پرداخت و افزود: در این نامه آمده است عرف خریداری سهمیه تیم در لیگ آزادگان ۳ و نیم تا ۴ میلیارد تومان است و با توجه به منزلت سپیدرود مبلغی بالاتر ارزیابی می گردد. در بخش دیگری از نامه آمده است در صورت صعود سپیدرود به لیگ برتر ۱۵ میلیارد تومان ارزش گذاری خواهد شد.

علوی با اشاره به بخش دیگری از نامه افزود: در صورت تامین یک و نیم میلیارد تومان بدهی این تیم، ورزش و جوانان گیلان به صورت تضامنی بدهی های معوقه را برعهده می گیرد و مالکیت آن را به شهرداری تحویل می دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت همچنین به ادعای پورمحسن و ثبت دادخواست در دیوان عدالت اداری اشاره ای کرد و اظهار داشت: طرف شکایت مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان است و این نامه ها خطاب به سلطانی فر وزیر ورزش نوشته شده است و در خصوص مالکیت سپیدرود ادعایی را مطرح کرده اند. 

وی با اعلام اینکه کمیسیون های برنامه بودجه و فرهنگی کلیات خرید سپیدرود را مصوب کرده اند خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم دغدغه جوانان را به طرز مناسبی پاسخ دهیم.