گفتگو با فاطمه جواهری بازیگر خوش آتیه سینمای ایران؛

جواهری: سعی می کنم نقش های مختلف و تکنیک های خاصی را ارائه کنم

فاطمه جواهری در بخشی از سخنانش گفت: در بازیگری به دنبال ناشناخته های وجودی ام هستم و سعی میکنم همیشه در آثاری که بازی می کنم نقشهای مختلفی را با تکنیک های خاصی که از اساتید بزرگم آموختم ارائه کنم.

اختصاصی حرف تازه – فاطمه جواهری متولد ۱۳۶۸ بازیگر جوان و خوش آتیه سینمای ایران دارای مدرک حسابداری و همچنین کارشناسی حقوق چند سالی است در آثار متعدد تلویزیونی و سینمایی فعالیت داشته و آخرین بازی او در فیلم داستانی گاهی به پاهایت نگاه کن به کارگردانی علیرضا جوقه دوست بوده است.

بخش هایی از صحبت های فاطمه جواهری در گفتگو با حرف تازه را در ادامه مشاهده می کنید:

*به خاطر علاقه ای که از دوران کودکی به هنر بازیگری داشته بودم از همان سنین کودکی در مدرسه فعالیت در زمینه تئاتر دانش آموزی را آغاز کردم و در جشنواره های مختلف تئاتر حضور داشته ام.

*بعد از چند سال تجربه در تئاتر و به پیشنهاد یکی از دوستان برای بازی در تیزری دعوت به کار شدم و خوشبختانه توانستم در آثار متعددی بعد از بازی در آن تیزر شرکت کرده و بازی کنم.

*در فیلم مستند بی نشان که با موضوع اولین شهید وکیل مدافع حرم کشور است به عنوان دستیار در بخش حقوقی همکاری داشته ام تا کنون در چند فیلم و همچنین در چندین تیزر تلویزیونی به عنوان بازیگر همکاری داشته ام. 

*به نظر بنده بازیگری یک آن است و یک شخص به عنوان بازیگر باید دارای آن بازیگری باشد.

*البته تخصص و سابقه و همچنین حضور در کارهای متعدد و همکاری با کارگردانان صاحب سبک هم یکی از مهمترین پایه های بازیگری است و یک بازیگر باید مراحل را طی کند.

*من سعی میکنم فیلم خوب ببینم و مطالعه زیادی داشته باشم و همچنین شاهد هنرنمایی هنرمندان و دوستان همکار عزیزم هم در صحنه های تئاتر باشم و این میتواند یک آموزش خوبی برای بهتر دیدن بنده به این عالم زیبا و خلاقانه باشد.

*این افتخار را دارم که مدتی است در خدمت جناب آقای علیرضا جوقه دوست هستم و با ایشان همکاری میکنم و ان شاء الله بتوانیم آثاری فاخر برای بینندگان و تماشاگران جعبه جادویی تولید کنیم.

*بنده به عنوان یک هنرمند از همه مردم عزیزم خواهشمندم تا با رفتن به سینماها و خرید بلیط از هنرمندان کشور حمایت کنند.

*در بازیگری به دنبال ناشناخته های وجودی ام هستم و سعی میکنم همیشه در آثاری که بازی می کنم نقشهای مختلفی را با تکنیک های خاصی که از اساتید بزرگم آموختم ارائه کنم.

*ما در سینما و تلویزیون و به خصوص تئاتر بازیگران فوق العاده ای داریم و پیشکسوتان بزرگ که همیشه مایه افتخار بنده بودند و یکی از دلایل اشتیاق بنده به هنر همین بزرگان هستند.

*چهره های فاخر فرهنگ و هنر استاد پرویز پرستویی، استاد علی نصیریان، استادان مرحوم جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی و همچنین بزرگ مرد سینما و پدر سالار هنر ایران استاد محمد علی کشاورز، خانمهای هنرمند بزرگی همچون سرکار خانم گلاب آدینه، فاطمه معتمد آریا و … خاطرات زیبایی برایمان آفریدند و امیدوارم بنده هم بتوانم شاگرد خوبی برای این عزیزان باشم.