جوانان هلال احمر فومن جان یک مسافر همدانی را از مرگ حتمی نجات دادند

حرف تازه : در پی تماس یکی از شهروندان با ندای امداد هلال احمر (۱۱۲) نیروهای این سازمان در شهرستان فومن بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. به گزارش حرف تازه به نقل از بهجت نیوز ، ماجرا از ان قرار است که بامداد امروز خانواده‌ای از استان همدان که برای ایام تعطیلات نوروزی به فومن سفر […]

حرف تازه : در پی تماس یکی از شهروندان با ندای امداد هلال احمر (۱۱۲) نیروهای این سازمان در شهرستان فومن بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش حرف تازه به نقل از بهجت نیوز ، ماجرا از ان قرار است که بامداد امروز خانواده‌ای از استان همدان که برای ایام تعطیلات نوروزی به فومن سفر کرده که در چادر محل اسکان برای پخت‌وپز گاز پیک نیک را روشن می‌کنند اما مادر خانواده که مشغول به استراحت و خواب بودند در اثر استنشاق گاز برای دقایق ابتدایی دچار فلج شدن می‌شوند که با اقدام به موقع نیروهای جوان هلال احمر شهرستان به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند.

جا دارد در همین مطلب از آیدین ارش ، جواد منصوررضایی ، محمد احدی ، جوانان زحمتکش هلال احمر فومن که در ایام تعطیلات به دور از خانواده در حال انجام ماموریت هستند قدردانی کنیم.