سید امیرحسین علوی روز جوان را تبریک گفت؛

جوانان ما آزمون های بزرگی را با سربلندی گذرانیده اند

تی تی خبر (حرف تازه) : مهندس سید امیرحسین علوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریک صادر کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است : بسمه تعالی امروز که در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق […]

تی تی خبر (حرف تازه) : مهندس سید امیرحسین علوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریک صادر کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است :

بسمه تعالی

امروز که در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمت به جامعه اصیل ایرانی اسلامی نصیبمان شده است، مدیون جوانان غیور و متدینی هستیم که با تکیه بر باورهای فرهنگی و اعتقادیشان، همواره پای ارزش ها و آرمان ها ایستاده اند.
برگ برگ تاریخ ایران، نشان از افتخار آفرینی های جاودانه جوانان این مرز و بوم دارد و اوج آن را در تاریخ معاصر باید یافت. جایی که از یک سو به دلیل مشاهده عینی، برای نسل ما ملموس تر از گذشته بوده است و از سوی دیگر در این برهه حساس تاریخی، جوانان ما آزمون های بزرگی را با سربلندی گذرانیده اند. بصیرت و حضور به موقع در صحنه، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران و جنگ در آن سوی مرزها برای دفاع از حرم مطهر حماسه هایی است که جوانان ما در راه دفاع از کیان وطن و باورهای دینی خود خلق کرده اند.
عقلانیت و خرد جمعی جوانان، تعیین کننده اهداف جامعه و عزم و اراده آنان تضمین کننده آینده یک سرزمین است و میزان تاثیرگذاری جوانان بر سرنوشت جامعه بر کسی پوشیده نیست و چه زیباست که روز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، به عنوان روز جوان نامگذاری شده است تا همواره جایگاه رفیع جوانان را به خاطر داشته باشیم.
ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، حضور بیش از پیش جوانان توانمند و متعهد استان گیلان را در عرصه های مختلف اجتماعی و مدیریتی آرزومندم و فراهم سازی زمینه های لازم را وظیفه یکایک مسئولین استانی می دانم. بی شک حضور گسترده جوانان در عرصه های مدیریتی استان با بهره گیری از تجربیات ارزشمند بزرگان این استان، موجبات توسعه، رشد و بالندگی روزافزون گیلان عزیز را به همراه خواهد داشت.

سید امیر حسین علوی
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت