جوابیه و مدارک محمود باقری برای رد ادعای ثابت قدم؛

از تربیت و آداب اداری به دور می باشید

حرف تازه – در پی انتشار خبری با عنوان “آیا دو خودروی پژو ۴۰۵ شهرداری رشت و یک راننده با خودروی زانتیا همزمان در اختیار باقری قرار گرفت؟ ” که بر اساس نامه ای از سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت خطاب به رئیس وقت شورا محمدعلی رفیعی در پایگاه خبری و تحلیلی حرف […]

حرف تازه – در پی انتشار خبری با عنوان “آیا دو خودروی پژو ۴۰۵ شهرداری رشت و یک راننده با خودروی زانتیا همزمان در اختیار باقری قرار گرفت؟ ” که بر اساس نامه ای از سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت خطاب به رئیس وقت شورا محمدعلی رفیعی در پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه منتشر شده بود؛ محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت جوابیه ای به تحریریه این پایگاه خبری ارسال کرد.

متن جوابیه به شرح ذیل است:

مدیر محترم پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه
با سلام و تحیات الهی
با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه سلام الله علیها و آرزوی بهره مندی از فیوضات و عنایات خاصه آن حضرت ، در خصوص انتشار نامه شهردار رشت و بهره مندی اینجانب از دو خودرو و راننده شخصی ، توضیحات زیر را ارسال و خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه ، اقدام فرمایید :
۱- طبق مقررات موجود ، اعضای شورا می توانند از خودرویی که شهرداری در اختیار آنان می گذارد ، استفاده کنند. این مقررات نه تنها مشمول من بلکه همه اعضای شورا می شود .
۲- اینجانب صرفا حدود یک سال از یک دستگاه خودرو و بدون راننده استفاده کردم و پس از آن خودرو را تحویل دادم و با وسایط نقلیه شخصی همانند موتور و تاکسی استفاده می کنم .
۳- آقای شهردار معمولا از استراتژی دام استفاده می کند ؛ بدین معنی که بدوا با طرح دوستی و دادن امکانات و یا پروژه ای افراد را جذب و اگر تحت هر شرایطی با آنان به مشکل برخورد کند از استراتژی افشاگری استفاده می کند .
۴- مناسب است آقای شهردار لیست دیگر اعضای استفاده کننده از خودروهای شهرداری که حق قانونی آنان است را منتشر کند . هم چنین توصیه می کنم هزینه آژانس آعضای محترم شورا را نیز برای شفاف سازی و احترام به افکار عمومی منتشر کنند تا مجبور نشوند هر جا می نشینند از رقم هزینه آزانس اعضای شورا گله و شکایت کنند .
۵- شهردار گفته است : “شهرداری هیچ نیرویی را به طور مستقیم به کارگیری ننموده است و تنها نفراتی را به استخدام خود در می آورد که پس از طی مراحل آزمون استخدامی و گزینش و حراست از طریق استانداری معرفی گردند. ” بنابر این خوب است شهردار توضیح دهد که ده ها نفر از افراد منتسب به شهردار که در شرکت های طرف قرارداد حقوق می گیرند به چه طریقی جذب گردیده اند ؟
۶- اسناد ادعاهای واهی آقای شهردار توسعه گرا و ضد فساد رشت به شرح زیر تقدیم می گردد.