جوابیه شهرداری رشت در خصوص شنیده هایی از تملک های سوال برانگیز در مسیر زرجوب

پیرو انتشار مطلبی با عنوان «شنیده هایی از تملک های سوال برانگیز در مسیر زرجوب» مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت جوابیه ای در این خصوص ارسال کرد. 

حرف تازه – پیرو انتشار مطلبی با عنوان «شنیده هایی از تملک های سوال برانگیز در مسیر زرجوب » مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت جوابیه ای در این خصوص ارسال کرد.

در متن این حوابیه آمده است:
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری حرف تازه
با سلام و احترام
پیرو مطلب درج شده در رسانه حرف تازه مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ با عنوان “شنیده هایی از تملک سوال برانگیز در مسیر زرجوب و گوهررود” خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی مطابق قانون ۲۳ مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه اقدام فرمایید.
در خصوص خبر منتشر شده (شنیده هایی از تملک های سوال برانگیز در مسیر زرجوب) به اطلاع می رساند، شهرداری رشت در سال ۹۴ و براساس مبایعه نامه شماره ۵۳۷۵۹ مورخ هجدهم تیر ۹۴ جهت بازگشایی مسیر احداث خیابان جوان، اقدام به خرید یک باب ساختمان مسکونی به مساحت ۱۴۵/۷۷ مترمربع از پلاک ثبتی ۲۱۵۵ باقی مانده اصلی سنگ ۷۷ بخش ۴ رشت به نشانی امین الضرب پشت انبار قند و شکر پلاک ۹۴ با مبلغ ۱۹۸ میلیارد ریال در حریم رودخانه و مسیر خیابان نمود که موضوع تملک هیچ ارتباطی با مدیریت فعلی شهرداری ندارد.
شهرداری رشت از رسانه ها تقاضا دارد با تحقیق و بررسی بیشتر نسبت به انعکاس مطالب اقدام کنند.

تحریریه حرف تازه در راستای انجام رسالت خبری خود و طبق قانون مطبوعات اقدام به انتشار این جوابیه نموده است و قضاوت را بر عهده مخاطبین می گذارد. مطالب تکمیلی در این راستا به زودی منتشر خواهد شد.

مطلب اولیه:

شنیده هایی از تملک های سوال برانگیز در مسیر زرجوب