جوابیه شهرداری رشت در خصوص خرید ۲۵ میلیاردی زمین منتسب به عضو شورا

پیرو انتشار مطلبی با عنوان «خرید ۲۵ میلیاردی زمین منتسب به عضو شورا اولویت جدید شهردار رشت؟!» مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت جوابیه ای در این خصوص ارسال کرد. 

حرف تازه – پیرو انتشار مطلبی با عنوان «خرید ۲۵ میلیاردی زمین منتسب به عضو شورا اولویت جدید شهردار رشت؟! » مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت جوابیه ای در این خصوص ارسال کرد.

در متن این جوابیه آمده است:
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری حرف تازه
با سلام و احترام
پیرو مطلب درج شده در رسانه حرف تازه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ با عنوان “خرید ۲۵ میلیاردی زمین منتسب به عضو شورا اولویت جدید شهردار رشت ” خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی مطابق قانون ۲۳ مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه اقدام فرمایید.
به اطلاع می رساند نظر به واقع شدن مقداری از پلاک ثبتی ۵۷۲۰ سنگ ۵۶ بخش ۴ رشت موسوم به ملک آقای دشته ای پور به نشانی رشت جنب پل پستک پس از انجام مراحل و تشریفات قانونی نحوه تملک املاک و اراضی واقع در طرح های عمومی پس از ارجاع امر به هیئت کارشناسان رسمی دادگستری و ارزیابی ملک و اخذ مصوبات لازم و قانونی از شورای محترم اسلامی شهر ثمن معامله به صورت غیر نقد و در قالب ملک معوض و ارائه خدمات تهاتر و معابر مزبور بازگشایی و معضل ترافیک منطقه رفع گردید.

تحریریه حرف تازه در راستای انجام رسالت خبری خود و طبق قانون مطبوعات اقدام به انتشار این جوابیه نموده است و قضاوت را بر عهده مخاطبین می گذارد. مطالب تکمیلی در این راستا به زودی منتشر خواهد شد.

مطلب اولیه:

خرید ۲۵ میلیاردی زمین منتسب به عضو شورا اولویت جدید شهردار رشت؟!