آقای عاطفی می توانیم قانع نشویم ؟؟؟

جوابیه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به حرف تازه

حرف تازه : جوابیه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به خبر مورخ ۹۴/۱۱/۲۷ در پایگاه خبری حرف تازه  با عنوان: تلنگری به سازمان پسماند شهرداری رشت؛ آیا تئاتر جایگزین تفکیک زباله از مبدأ شده است!؟ روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در پاسخ به خبری تحت عنوان تلنگری به سازمان مدیریت پسماند جوابیه ذیل را […]

حرف تازهجوابیه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به خبر مورخ ۹۴/۱۱/۲۷ در پایگاه خبری حرف تازه  با عنوان:

تلنگری به سازمان پسماند شهرداری رشت؛ آیا تئاتر جایگزین تفکیک زباله از مبدأ شده است!؟

روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در پاسخ به خبری تحت عنوان تلنگری به سازمان مدیریت پسماند جوابیه ذیل را ارایه نموده است:

هرچند تصاویر ارایه شده از زباله­ های خشک تفکیک شده در برخی معابر شهر قبل از زمان جمع آوری به ثبت رسیده است، لیکن سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از تمامی شهروندان فهیم و فرهنگ دوست شهر رشت با توجه به اینکه به سبب عدم وجود امکانات لازم نمی­تواند پاسخگوی لطف شهروندانی باشد که تقبل زحمت کرده اند زباله های تفکیک شده در کنار منازل خود قرار داده و در این مشارکت یاری گر خدمت گزاران خود در مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت هستند، عذرخواهی می­نماید. 

سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با برنامه های از پیش تعیین شده و به منظور ارتقای فرهنگ تفکیک از مبدا با استفاده از زبان فاخر هنر اقدام به اجرای تئاترهای میدانی در محلات سطح شهر رشت نمود و در گام بعدی اقدام به آموزش نونهالان مهدهای کودک توسط بازیگران عرصه کودک در مهدهای سطح شهر رشت خواهد کرد. بازخورهای انجام شده از عملکرد این سازمان پس از اجرای اقداماتی این­گونه، در تصاویر انعکاس داده شده در خبر سایت شمال ما، حاکی از نتیجه مطلوب و موثر این روش می­باشد. خوشحالیم که مردمان خوب دیار باران دغدغه های اینچنینی دارند و نسبت به موضوع محیط  زیست و تفکیک از مبدا، حساس بوده و هوشیارانه عمل می­نمایند و عملکرد خادمین خود را در حوزه مدیریت خدمات شهری دنبال می­کنند. این سازمان سعی خواهد کرد با ادامه روند فعالیت های فرهنگی و تلاش مضاعف در فراهم ساختن منابعی برای افزایش سطح خدمات رسانی و رضایت شهروندان، همپای فرهنگ خوب مردمان دیار باران به هدف نهایی تفکیک از مبدا و رسیدن به شهری پاک اقدام نماید. لازم به ذکر است که جمع آوری زباله های خشک در سطح محلات به صورت روزانه و مستمر انجام می شود به علاوه شهروندان می توانند با مراجعه به کانکس های مستقر در ۹ نقطه از سطح شهر جهت تحویل زباله های خشک تفکیک شده اقدام نمایند.

همچنین سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت ضمن تشکر از پایگاه خبری شمال ما که در کنار شهروندان و مسوولین این شهر نسبت به انعکاس خواسته ها، دغدغه و انتقادات، صادقانه عمل می نماید، از همه اصحاب رسانه تقاضا دارد تا در کنار این سازمان برای نیل به آن چه که شایسته مردمان این سرزمین است، گام بردارند.