محمدحسن عاقل منش:

جمع آوری نرده های بی آر تی تضییع بیت المال نیست و در جایی دیگر استفاده می شوند

حرف تازه – محمد حسن عاقل منش با اشاره به جمع آوری نرده های خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) اظهار کرد: جمع آوری نرده ها تضییع بیت المال نیست و این نرده ها در جایی دیگر مانند مسکن مهر و تالاب عینک جانمایی می شود. وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ها باید […]

حرف تازه – محمد حسن عاقل منش با اشاره به جمع آوری نرده های خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) اظهار کرد: جمع آوری نرده ها تضییع بیت المال نیست و این نرده ها در جایی دیگر مانند مسکن مهر و تالاب عینک جانمایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ها باید نظر سنجی از شهروندان نیز صورت گیرد ابراز داشت: باید صدای شهروندان را بشنویم و مسلما جمع آوری نرده های بی آرتی در راستای منافع شهروندان بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت فقدان سیستم نظرسنجی و امکان سنجی از شهروندان را یکی از مشکلات و معایب مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: متاسفانه خودمان در جلسات تصمیم گرفته و بدون آنکه نظر شهروندان را جویا شویم خودمان اجرا می کنیم.

عاقل منش با اشاره به اینکه در گذشته در شورای عالی حمل و نقل ترافیک کشور تنها مجوز بی آرتی برای رشت صادر شد گفت: این موضوع موجب اعتراض نمایندگان رشت به خصوص مهندس کوچکی نژاد شد و حتی دو بار طرح سوال از وزیر کشور نیز صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر رشت و شهردار رشت در بودجه سال ۹۷ لایحه احداث قطار شهری در رشت کد دار شده و ۱۰ میلیارد تومان ردیف بودجه برای آن درنظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: باید در گفتمان ها انصاف را رعایت کنیم و خواهشمندم مقامات مسئول و دستگاه قضا در برابر کسانی که نگاه توسعه محور دارند و به دنبال جبران اشتباهات گذشته هستند، آن ها را مورد حمایت قرار دهند.