سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین آپارتمان غیرقانونی را سریعا تخلیه کند

حرف تازه – فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه عصر امروز شورا خواستار تخلیه آپارتمان جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین شد. شیرزاد با بیان اینکه هیئت ها و فعالین مذهبی پرشماری خواستار اسکان در مکانی دائمی هستند اما شرایط برایشان فراهم نبوده است گفت: نگاه ما حمایت از ارزش های اینچنینی […]

حرف تازه – فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه عصر امروز شورا خواستار تخلیه آپارتمان جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین شد.

شیرزاد با بیان اینکه هیئت ها و فعالین مذهبی پرشماری خواستار اسکان در مکانی دائمی هستند اما شرایط برایشان فراهم نبوده است گفت: نگاه ما حمایت از ارزش های اینچنینی است اما باید در چارچوب قانون و مصوبات شورا این اقدامات صورت بگیرد. چطور بدون مصوبه شورا در این ملک مستقر شده اند؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت این اقدام را تخلف آشکار دانست و تصریح کرد: مسئولین وقت باید گزارش دقیقی از جزییات موضوع ارائه دهند. 

فاطمه شیرزاد با تاکید بر ضرورت استقلال شورا در تصمیم گیری، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد فشارهای بیرونی در این موضوع دخیل بوده است و شورا نباید تسلیم فشارهای سیاسی اجتماعی شود.

وی با اعلام اینکه باید دقت کنیم از چنین اسامی و نام هایی سوءاستفاده صورت نگیرد، در پایان گفت: نسبت به تخلیه این ملک سریعا اقدام شود و شورا در این خصوص مهلت زمانی تعیین کند.

فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیز با تاکید بر اینکه کمک به ارزش ها باید همواره در دستور کار شورا باشد، اظهار داشت: این بدان معنا نیست که بدون تعیین تکلیف چنین اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: کمک به مسائل اینچنینی را تحت هر شرایطی واجب می دانم اما باید در چارچوب قانون این کمک ها صورت گیرد.