جلسه ستادی شهرداری رشت برگزار شد؛

جمشیدپور بر تسریع پروژه ها و پیگیری موضوع خانه هوشنگ ابتهاج تاکید کرد

حرف تازه – جلسه ستادی شهرداری رشت با حضور شهردار رشت مهندس جمشید پور ، موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، معاونین، مدیران ستادی و مناطق و سازمان های شهرداری رشت عصر روز سه شنبه برگزار شد. مهندس جمشیدپور با تاکید بر ضرورت به کارگیری تلاش مضاعف توسط مدیران ستادی و مناطق […]

حرف تازه – جلسه ستادی شهرداری رشت با حضور شهردار رشت مهندس جمشید پور ، موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، معاونین، مدیران ستادی و مناطق و سازمان های شهرداری رشت عصر روز سه شنبه برگزار شد.

مهندس جمشیدپور با تاکید بر ضرورت به کارگیری تلاش مضاعف توسط مدیران ستادی و مناطق در اجرای پروژه های عمرانی و طرح تفضیلی اذعان داشت: مدیران می توانند با گرفتن نیروهای کمکی در مناطق و پرداخت حق مسئولیت در تسریع بخشی روند اجرای برنامه ها و پروژه های شهرداری گام بردارند.

وی افزود: در مرحله پرداخت های طرح تفضیلی ما با طرح تفضیلی قدیم ادامه کار میدهیم.

 سرپرست شهرداری رشت با اشاره به طرح موضوع تخریب خانه استاد ابتهاج گفت: با توجه به رویکرد مالک جدید برای این ملک، شهردار منطقه می تواند با هماهنگی مشاور آن مکان با تغییر کاربری به فضای سبز اقداماتی داشته باشد.

مهندس جمشیدپور با اشاره به اینکه تغییر کاربری ارزش افزوده خواهد داشت تصریح کرد: هم برای خانه هوشنگ ابتهاج و هم برای خیابان ۱۶ متری روبروی بانک مسکن واقع در خیابان امام که طرح تفضیلی برای ان لحاظ شده توافق نامه ای به صورت مشارکتی انجام شده که این پروژه ها باعث افزایش درآمد شهرداری نیز خواهد شد.

 شهرداری رشت