داوود نوری هریس معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری رشت اعلام کرد:

جلوگیری از ۸۰۰ مورد خلاف ساختمانی در ۱۱ ماه امسال

داوود نوری هریس معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری رشت با تشریح عملکرد ۱۱ ماهه حوزه معاونت خدمات شهری اظهار داشت: عملیات رفت و روب و پاکسازی معابر اصلی و فرعی در محدوده منطقه دو به صورت مستمر انجام می شود.

به گزارش حرف تازه، داوود نوری هریس معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری رشت با تشریح عملکرد ۱۱ ماهه حوزه معاونت خدمات شهری اظهار داشت: عملیات رفت و روب و پاکسازی معابر اصلی و فرعی در محدوده منطقه دو به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ خودروی جمع آوری زباله شبانه روزی در محدوده منطقه دو فعالیت می کنند افزود: ۱۰ دستگاه خودروی جمع آوری زباله در طول روز و سه دستگاه خودرو در شیفت شب به عملیات جمع آوری زباله می پردازند.

معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری رشت اضافه کرد: همچنین یک دستگاه جارو مکانیزه برای پاکسازی و نظافت رفیوژ میانی، یک دستگاه جدول شور مکانیزه و یک دستگاه واترجت برای شست و شوی کفپوش پیاده راه در شیفت شب فعالیت می کند.

نوری هریس بیش از ۳۲۰ مورد اخطار بند ۲۰، بیش از ۱۲ هزار متر مربع رنگ آمیزی جدول، بیش از ۳۰۰ مورد تعویض منهول آبهای سطحی، بیش از ۸۰۰ مورد جلوگیری از خلاف ساختمانی را از دیگر اقدامات ۱۱ ماهه حوزه معاونت خدمات شهری عنوان کرد.