جلوگیری از فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در گیلان

روزبه آلیانی رئیس دفتر بررسی و همکاری معاونت گردشگری استان، از جلوگیری از فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در گیلان خبر داد.

حرف تازه – روزبه آلیانی رئیس دفتر بررسی و همکاری معاونت گردشگری استان، از جلوگیری از فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در گیلان خبر داد و اظهار داشت: از ادامه فعالیت این دفاتر که بدون اخذ مجوزهای لازم در لاهیجان و انزلی فعالیت می کردند جلوگیری به عمل آمد.

به ‌گزارش حرف تازه به نقل از روابط ‌عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان گیلان ، رئیس دفتر بررسی و همکاری معاونت گردشگری استان از جلوگیری فعالیت دفتر خدمات مسافرتی غیر مجاز در شهرستان های لاهیجان و انزلی از طریق مراجع قضایی خبر داد.

روزبه آلیانی گفت: این دفاتر بدون اخذ مجورهای لازم مبادرت به جذب مسافر و ذخیره مکان می کردند که بر اساس بند ۷ قانون صنعت گردشگری هرگونه تبلیغ و فعالیت گردشگری برگزاری تورهای سیاحتی منوط به اخذ مجوزهای لازم از وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی می باشد. لذا طبق بند الف ماده ۱ و ماده ۳ آیین ‌نامه نظارت بر تاسیسات و فعالیت دفاتر مسافرتی و جهانگردی از ادامه فعالیت این واحد ها جلوگیری شد.

وی در ادامه تاکید کرد: علاقه مندان به سفر و تورهای گردشگری تنها به دفاتر خدمات گردشگری مجاز این اداره کل مراجعه کنند.

جلوگیری از فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در گیلان

جلوگیری از فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در گیلان