جلوه گری مجسمه های چوبی در رشت به همت سازمان زیبا سازی

حرف تازه : در روزهای اخیر تعدادی مجسمه چوبی جلوه خاصی به شهر رشت بخشیده اند. در حالی که پیش از این نصب مجسمه های چوبی در پیاده راه فرهنگی رشت (علم الهدی) با استقبال خوب شهروندان مواجه شده بود این بار تعداد دیگری از مجسمه های چوبی در بخش دیگری از این پیاده راه و […]

حرف تازه : در روزهای اخیر تعدادی مجسمه چوبی جلوه خاصی به شهر رشت بخشیده اند.

در حالی که پیش از این نصب مجسمه های چوبی در پیاده راه فرهنگی رشت (علم الهدی) با استقبال خوب شهروندان مواجه شده بود این بار تعداد دیگری از مجسمه های چوبی در بخش دیگری از این پیاده راه و تعدادی نیز در بوستان ملت نصب شده اند.

تنها چند روز پس از برگزاری اولین کارگاه ساخت مجسمه های چوبی در رشت که به همت سازمان زیباسازی شهرداری رشت برگزار شده بود تعدادی از آثار هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه در پیاده راه فرهنگی شهر رشت نصب شد. این آثار در مجاورت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت قرار دارند و توجه رهگذران را به خود جلب کرده اند.

استفاده از المان های چوبی و هنری می تواند بر طراوت و شادابی پیاده راه و جنبه فرهنگی آن بیفزاید و انتظار می رود چنین اقداماتی با نوآوری هایی بیشتر همچنان ادامه یابد.

همچنین دیگر آثار اولین کارگاه ساخت مجسمه های چوبی رشت، در بوستان ملت نصب شده اند و علاوه بر مجسمه های چوبی این کارگاه، یک اثر چوبی دیگر نیز در نزدیکی کتابخانه ملی رشت در پیاده راه فرهنگی رشت نصب گردیده است.

۴۲۵۳۰۲۴۱۲_۴۷۰۴۶ ۴۲۵۲۲۶۷۸۷_۱۰۵۱۸۶ ۴۲۵۶۰۲۸۱۷_۴۷۵۴۱ ۴۲۶۱۳۹۴۶۲_۱۲۱۵۶ o_26a09910 photo_2016-08-08_15-09-04 ۴۲۵۴۰۷۴۶۴_۱۰۱۹۹۳ ۴۲۵۴۳۴۴۱۶_۴۳۷۶۰ ۴۲۵۶۰۲۲۳۴_۴۵۴۶۷