به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان؛

جلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به صورت روزانه برگزار می شود

جلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان از رانندگان تاکسی به صورت روزانه برگزار می شود.

اختصاصی حرف تازه – جلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان از رانندگان تاکسی به صورت روزانه برگزار می شود.

با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین ابلاغیه استانداری گیلان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان تاکسی، سوار کردن دو نفر در صندلی عقب و استفاده از ماسک، شهروندان می توانند گزارش های مرتبط با تخلفات مشاهده شده از سوی رانندگان را به این سازمان ارائه نمایند تا پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی نسبت به برخورد با راننده خاطی اقدام شود.
شکایت های روزانه شهروندان به سازمان حمل و نقل توسط معاونت فنی اجرایی جمع بندی و در سیستم ثبت می شود. این جلسات در خارج از ساعت اداری در دفتر مهندس محمد نوری هریس رییس سازمان برگزار و روزانه ۸ الی ۱۰ پرونده رسیدگی می شود.
سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از شهروندان محترم تقاضا دارد در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی نظیر عدم رعایت سوار کردن حداکثر دو نفر در صندلی عقل، عدم استفاده از ماسک و یا دریافت کرایه اضافه، شکایت خود را به سازمان ارائه نمایند تا ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت جلسه کمیته انضباطی به منظور پیگیری شکایت مطرح شده برگزار و با راننده خاطی برخورد شود.
جلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به صورت روزانه برگزار می شودجلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به صورت روزانه برگزار می شودجلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به صورت روزانه برگزار می شودجلسه کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به صورت روزانه برگزار می شود