رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

جلسه شورا با شهردار و استاندار در خصوص رفع مشکل بازاریان برگزار خواهد شد

حرف تازه – در پی تجمع بازاریان مقابل استانداری رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی و تولیدی استان اذعان داشت: فعالیت بازاریان تاثیر زیادی در روند توسعه پایدار استان دارد. سید امیر حسین علوی تصریح کرد: ایجاد تعامل و همکاری بین بازاریان و شهرداری ها […]

حرف تازه – در پی تجمع بازاریان مقابل استانداری رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی و تولیدی استان اذعان داشت: فعالیت بازاریان تاثیر زیادی در روند توسعه پایدار استان دارد.

سید امیر حسین علوی تصریح کرد: ایجاد تعامل و همکاری بین بازاریان و شهرداری ها و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی می توان بسیاری از مسایل و مشکلات در بخش بازار و امور صنفی را مرتفع کند.

وی با تاکید بر ضرورت برپایی دیدار و برگزاری جلسات ادواری مسئولین استانی و شهرستانی با بازاریان در جهت موانع و مشکلات پیش رو خاطرنشان کرد: در این جلسات ضمن شناسایی موانع و مشکلات اقتصادی و دسته بندی آن باید فضای مناسب برای بازاریان فراهم شود چرا که آنان سهم بسزایی در اقتصاد شهرستان دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بازاریان را یار و یاوران همیشگی مردم و نظام دانست و گفت: این افراد شایستگی آن را دارند که با تمام توان در راستای خدمت رسانی به آنان تلاش کرد.

لزوم تعامل بازار و شهرداری

علوی با تاکید بر لزوم تعامل بازار و شهرداری یادآور شد: هر زمانی که شهرداری در کنار بازار بوده، رونق اقتصادی نمود عینی داشته است و ارتباط و تعامل با بازار و اصناف موجب حل مشکلات واحدهای صنفی می باشد لذا با توجه به مشکلات موجود در اولین فرصت جلسه همفکری با حضور استاندار، شهردار و مدیران منطقه در راستای حل مشکلات این قشر برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعتماد به بازار باعث رونق کسب و کار می شود که با این اوصاف تمام اقشار جامعه منتفع می شوند.

وی ساماندهی دستفروشان و دیگر موانع کسب و کار را از مهم ترین از دغدغه ها و دل نگرانی های بازاریان عنوان کرد که در جلسه فوق با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بدان پرداخته خواهد شد.