مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد :

جشنواره نقاشی «بهمن پنجره ای رو به خورشید» در رشت برگزار شد

حرف تازه : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره نقاشی دانش آموزی «بهمن پنجره ای رو به خورشید» برای سومین سال پیاپی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مرکز آموشی و فرهنگی سما واحد رشت خبر داد. علیرضا قانع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جشنواره نقاشی دانش آموزی با عنوان «بهمن پنجره ای رو به خورشید» […]

حرف تازه : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره نقاشی دانش آموزی «بهمن پنجره ای رو به خورشید» برای سومین سال پیاپی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مرکز آموشی و فرهنگی سما واحد رشت خبر داد.

علیرضا قانع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جشنواره نقاشی دانش آموزی با عنوان «بهمن پنجره ای رو به خورشید» با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مرکز آموشی و فرهنگی سما واحد رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره نقاشی دانش آموزی برای سومین سال متوالی برگزار می شود، افزود: این جشنواره امروز در پارک توحید گلسار با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم شهرستان رشت همراه بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: جشنواره نقاشی «بهمن پنجره ای رو به خورشید» با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز مدارس سما و برگزیدگان سرای محلات رشت برگزار شد.

قانع هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب و بازسازی صحنه های پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در این جشنواره صحنه‌های مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را در قالب نقاشی‌ ۱۰۰ متری به تصویر کشیدند.