گزارش و تصاویر؛

جشنواره ملی استعدادیابی همگانی ورزش

حرف تازه – جشنواره ملی استعدادیابی همگانی ورزش برگزار شد. سید حسن آموزگار در مراسم جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی گیلان اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات بهمن ماه در کلیه رشته های ورزشی برگزار شد و ۲۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند. آموزگار بیان کرد: مرحله دوم مسابقات استعدادیابی در ۵ رشته تخصصی کاراته,شمشیربازی,قایق […]

حرف تازه – جشنواره ملی استعدادیابی همگانی ورزش برگزار شد.

سید حسن آموزگار در مراسم جشنواره استعدادیابی ورزش همگانی گیلان اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات بهمن ماه در کلیه رشته های ورزشی برگزار شد و ۲۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند.
آموزگار بیان کرد: مرحله دوم مسابقات استعدادیابی در ۵ رشته تخصصی کاراته,شمشیربازی,قایق رانی,اسکیت واتومبیلرانی برگزار شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم از طریق استعدادیابی قهرمانان المپیک را به کشور تقدیم کنیم.
اسفندیار زیال،رئیس هیئت کاراته استان گیلان نیز در حاشیه مسابقات استعدادیابی اظهار کرد: مسابقات استعدادیابی در تمامی استان ها در ۵ رشته تخصصی برگزار می شود.
وی کاراته را یکی از ورزش های پرامید برای کسب مدال المپیک عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزش کاراته نیز در المپیک ۲۰۲۰ وارد شده است وزارت ورزش سرمایه گذاری مناسبی برای این ورزش کرده است.
زیال خاطرنشان کرد: در هر رشته ورزشی حدود ۳۰ نفر از نفرات برگزیده در مسابقات استعدادیابی تحت برنامه های حمایتی قرار می گیرند.
فریبا سعیدی، نائب رئیس بانوان هیئت کاراته گیلان نیز اظهار کرد: ورزش کاراته همواره حرف هایی برای گفتن داشته است.
وی افزود: بانوان گیلانی اخیرا دو مدال طلا در بزرگسالان به دست آوردند و امیدواریم در رقابت های اردیبهشت ماه نیز خوب عمل کنیم