جشنواره عکاسی از نمایش روزهای عاشقی

تی تی خبر (حرف تازه) : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت جشنواره عکاسی از نمایش روزهای عاشقی را برگزار می کند. این جشنواره با محوریت نمایش روزهای عاشقی که در حاشیه اولین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان اجرا شد برگزار می شود. علاقمندان می توانند آثار خود را با فرمت jpg با ضلع بزرگ […]

تی تی خبر (حرف تازه) : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت جشنواره عکاسی از نمایش روزهای عاشقی را برگزار می کند.

این جشنواره با محوریت نمایش روزهای عاشقی که در حاشیه اولین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان اجرا شد برگزار می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را با فرمت jpg با ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و حجم کمتر از یک مگا بایت به آدرس الکترونیکی s.frasht@yahoo.com ارسال نمایند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود.

مقررات جشنواره:

۱- شرکت در جشنواره برای علاقه مندان آزاد است.

۲- شرکت در جشنواره و ارسال عکس به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات مسابقه می‌باشد و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده مسابقه است.

۳- عکس‌های ارسالی نباید دارای امضا، نشان، پاسپارتو، حاشیه، قاب، لگو و هرگونه نشانه تصویری باشد.

۴- ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس هاست.

۵- هرگونه دخل و تصرف در عکس‌ها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند مجاز نیست.

۶- فایل عکس‌ها را با نام و نام خانوادگی عکاس و تایپ انگلیسی و شماره عکس از X1 تا X10 نامگذاری کنید مانندX1 Kaveh Farzaneh

۷- علاقمندان بایستی عکس‌های ارسالی را با فرمت jpg ذخیره، ضلع بزرگ عکس‌ها ۱۵۰۰ پیکسل و Quality عکس‌ها را بصورتی انتخاب نمایند که حجم هر عکس از ۱ مگا بایت بیشتر نباشد.

۸- به همراه عکس‌ها یک فایل متنی شامل محتویات نام و نام خانوادگی عکاس، نام پدر، کد ملی و شماره شناسنامه، آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی و شماره تلفن ثابت و همراه، ایمیل وعلاوه بر این به ترتیب و با ذکر شماره عکس‌ها برای هر عکس، تاریخ عکس، موقعیت مکانی دقیق عکس و توضیحی مختصر برای هر عکس را در فایل word ارسال نماید. تکمیل این فرم، الزامی و به منزله پذیرش مقررات جشنواره است.

۹- علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس s.frasht@yahoo.com ایمیل نمایند.

۱۰- داوران عکس‌ها را به طریق دیجیتال داوری خواهند کرد. آثار آنالوگ، منوط به اسکن کردن تصاویر و ارائه فایل دیجیتالی خواهد بود.

۱۱- به دلیل تنوع در آثار، دبیرخانه از پذیرش مجموعه عکس معذور است، مگر آنکه در هر کادر موضوعی متفاوت از یک سوژه به تصویر کشیده شده باشد.

۱۲- فایل دیجیتال آثار برگشت داده نخواهد شد و پس از اتمام داوری معدوم می‌گردند.

jashnvare