جدیدترین مدل های کلاه عروس ۱۴۰۳

بسیاری از عروس خانم های خوش استایل که همیشه دنبال جدیدترین ها و شیک ترین ها هستند به جای استفاده از شال یا روسری از کلاه استفاده می کنند. با معرفی جدیدترین مدل های کلاه عروس ۱۴۰۳ همراه ما باشید.

به گزارش قلم آزاد به نقل از حرف تازه ، اولین نکته از نکات قبل انتخاب کلاه عروس توجه به فرم صورت است . فرم صورت، یکی از مهم‌ترین عواملی است. که باید در هنگام انتخاب کلاه عروس، به آن توجه کنید. اگر فرم صورت شما گرد است، بهتر است. از کلاه‌هایی با لبه‌های پهن استفاده کنید. اگر فرم صورت شما کشیده است، بهتر است. از کلاه‌هایی با لبه‌های کوتاه استفاده کنید. اگر فرم صورت شما قلبی شکل است، بهتر است. از کلاه‌هایی با لبه‌های منحنی استفاده کنید.

جدیدترین مدل های کلاه عروس

مدل های کلاه عروس

نکته دیگر اینکه اگر عروسی شما رسمی است، بهتر است. از کلاه‌های تاج‌دار یا لبه‌دار استفاده کنید و  اگر عروسی شما غیررسمی است، می‌توانید از کلاه‌های آفتابگیر، قایقران، یا تری‌بال استفاده کنید.

مدل کلاه مجلسی عروس می‌تواند کلاسیک یا توری باشد. عروس خانم‌ها می‌توانند بر اساس مدل لباس عروس، نوع میکاپ و شینیون و پارچه استفاده شده برای لباس عروس، یک کلاه مجلسی شیک انتخاب کنند که در کنار زیبایی بیشتر، یک استایل خاص هم داشته باشند.

کلاه عروس توری

با توجه به اینکه شما کلاه استفاده می کنید دیگر نمی توانید تاج نیز استفاده کنید پس اگر به تاج علاقه دارید از خرید کلاه منصرف بشوید یا برعکس.

کلاه عروس فقط یک رنگ دارد و آن هم سفید است پس اگر رنگ های کرم را نیز می خواهید باید با دقت بیشتری بگردید تا رنگ مورد نظرتان را استفاده کنید.

کلاه عروس

به هیچ عنوان از کلاه به عنوان تزیین شینیون موهای خود استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که استایل شما بسیار شلخته و بی نظم به نظر برسد.

سبک کلاه خود را متناسب با لباس عروس، کفش، جواهرات و یا دیگر اکسسوری‌هایی که قرار است استفاده کنید انتخاب نمایید.

راهنمای خرید کلاه عروس

نکات خرید کلاه عروس

کلاه عروس جدید

شیک ترین کلاه عروس