جدیدترین مدل های مانتو وست زنانه

با معرفی جدیدترین مدل های مانتو وست زنانه همراه شما هستیم.

به گزارش قلم آزاد به نقل از حرف تازه ، این روزها مانتو های جدید و زیبایی مد شده که نام آن مانتو وست می باشد. این لباس همانند طرح سارافون و جلیقه است که برروی یک لباس دیگر پوشیده می شود. جلوی این لباس می تواند با دکمه یا زیپ به طور کامل بسته شود. معمولا برای زیر وست یک پیراهن یا یک شومیز شیک انتخاب می کنند. در ادامه برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

وست ها معمولا به صورت فری سایز می باشد، پس مناسب برای هر سایز و اندامی هستند. حالت کتی آن، حالت رسمی دارد و می توانید آن را در مناسبت های رسمی و مراسم های عمومی استفاده کنید.

مانتو وست

مانتوهای وست در انواع طرح ها و رنگ و مدل ها تولید می شوند و شما بسته به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید مثلا بر اساس گزارش حرف تازه مدل هایی که بسیار ترند هستند و طرفدار دارد جنس کتان و جین هستند و مدل های ساده با دکمه و رنگ ها سیاه و آبی،سرمه و طوسی.

مانتو وست جدید

جنس وست هایی که در فصل های گرم سال پوشیده می شوند اغلب از پارچه های نخی تولید می شوند و جنس هایی مانند کتان و جین در تمام فصل ها از جمله فصل گرم استفاده می شود. وست ها در دو مدل کوتاه و بلند نیز تولید می شوند که مدل بلند آن را بیشتر در استفاده روزمره می توان پوشید. اما مدل کوتاه آن را می توان در مهمانی ها پوشید.

انواع مانتو وست زنانه

برای زیر مانتو وست بهتر است شومیز سفید و نخی استفاده کنید. سفید به دلیل رنگ خنثی ایی که دارد به تمام رنگ های وست و مدل های آن می آید و ست شما را شیک می کند. جنس نخی هم چون جنسی است که به انواع جنس ها می آ ید.

وست زنانه

راهنمای خرید مانتو وست زنانه

نکات خرید مانتو وست

انواع مانتو وست

مدل های شیک مانتو وست

استایل با مانتو وست