جدیدترین مدل های صندل زنانه و دخترانه برای بهار و تابستان ۱۴۰۳

با معرفی جدیدترین مدل های صندل زنانه و دخترانه برای بهار و تابستان ۱۴۰۳ همراهتان هستیم.

به گزارش قلم آزاد به نقل از حرف تازه ، خانم ها و دختران برای فصل تابستان و بهار احتاج به صندل دارند تا هم راحت باشند هم برای فصل گرم مناسب است و باعث تعریق پا و بوی بد نمی شود. همراه ما باشید.

انواع صندل زنانه :

تخت :

این مدل صندل زنانه باریک و بدون پاشنه است و از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع صندل برای استایل کژوال و نیمه رسمی است. قسمت جلو و پشت این صندل باز است و می­‌تواند دارای یک یا چند بند در قسمت روی پا باشد. صندل زنانه تخت به علت راحتی بسیار، برای فعالیت‌های روزمره و برای ساحل است.

انواع صندل زنانه

گلادیاتور

امروزه صندل گلادیاتور به یک نوع جذاب و محبوب از کفش های زنانه تبدیل شده است و گاهاً به نام صندل بندی نیز نامیده می­‌شود. این مدل به علت بندهای بلندی که تا بالای مچ پا و یا بالاتر بسته می‌­شوند بهتر است با شلوارهای کوتاه یا دامن پوشیده شود.

مدل انگشتی

صندل زنانه انگشتی یا لا انگشتی، مدلی راحت و مناسب فصل تابستان است. این صندل برای استایل­‌های غیر رسمی استفاده می‌­شود، با طرح و مدل­‌های متفاوت در بازار وجود دارد و دارای قیمت مناسبی است. همچنین یکی از لوازم ضروری برای سفر به خصوص در کنار ساحل است.

لژدار

یک مدل محبوب دیگر از صندل­‌های زنانه و دخترانه، مدل لژدار است. صندل لژدار دارای پاشن‌ه­ای پیوسته است که به زیره­‌ی صندل متصل می‌­شود.

مدل های صندل زنانه

اندازه صندل بسیار مهم است. اگر صندل خیلی بزرگ باشد، ممکن است از پاهای شما بیفتد و اگر خیلی کوچک باشد، ناراحتی ایجاد کند. همیشه اندازه صندل را اندازه گیری کنید و از انتخاب صندل‌هایی با اندازه درست اطمینان حاصل کنید.

صندل زنانه

نکته آخر :

به جنس صندل توجه زیادی کنید برای یک صندل از چرم مصنوعی و طبیعی بهترین گزینه است که در عین زیبا و بادوام بودن، از بد بو شدن پا نیز جلوگیری خواهد کرد همچنین استفاده از صندل با پاشنه بیش از ۵ سانتی متر باعث فشار به پنجه، انگشتان پا و کف پا خواهد شد و عوارضی مانند زانو درد، کمر دردف میخچه، انحراف انگشتان پا را در پی خواهد داشت.

صندل زنانه چرم

صندل دخترانه

صندل بندی زنانه

صندل انگشتی

نکات خرید صندل