در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی؛

جبار کوچکی نژاد بیمه هنرمندان صنایع دستی را یک ضرورت خواند

حرف تازه : جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی گیلان از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمود. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای […]

حرف تازه : جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی گیلان از غرفه های این نمایشگاه بازدید نمود.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه مذکور، صنایع دستی را حاصل ذوق و توانمندی علاقمندان به پیشینه فرهنگی خود خواند و گفت: لزوم حمایت از این قشر به وضوح احساس میشود تا آنجا که تشکیل صندوق اعتباری هنرمندان صنایع دستی مورد بحث و بررسی صاحب نظران این حوزه است.

کوچکی نژاد؛ بیمه هنرمندان صنایع دستی را یک ضرورت خواند و گفت:در ماههای اخیر لایحه ای در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت از صنایع دستی مطرح گردید که امید است به تصویب برسد.

این مسئول نظارت بر بازار را مهم قلمداد کرد و گفت:آنچه که بازار کالاهای صنایع دستی را به مخاطره می اندازد،کالاهای مشابه خارجی با کیفیتی پایینتر از مشابه ایرانی است.