مصطفی عاقل منش :

جبارکوچکی نژاد،سعی در آرام کردن تنش موجود در مجلس داشت

تی تی خبر (حرف تازه) : هفته گذشته تصاویری از درگیری نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر جهاد کشاورزی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد ،به طوری که بازتاب زیادی داشت ،ضمن این که در این عکسها،حضور نمایندگان مردم لنگرود-املش و رودسر و رشت در مجلس شورای اسلامی […]

تی تی خبر (حرف تازه) : هفته گذشته تصاویری از درگیری نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر جهاد کشاورزی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد ،به طوری که بازتاب زیادی داشت ،ضمن این که در این عکسها،حضور نمایندگان مردم لنگرود-املش و رودسر و رشت در مجلس شورای اسلامی هم دیده می شود.

مردم و خوانندگان با مشاهده این تصاویر ،سئوالی در ذهن خود تداعی می کنند که چرا جبار کوچکی نژاد به عنوان نماینده سه دوره و با تجربه مردم شریف شهرستان  رشت در مجلس شورای اسلامی،دست بر روی دهان معاون وزیر جهاد کشاورزی گذاشته و او را به آرامی به سمت خارج از صحن خانه ملت هدایت می کند.

مشاور اجرائی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی،در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار کاشف اسرار درباره دلایل حضور «جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی»،در محل تنازع نماینده آمل در مجلس و معاون وزیر جهاد کشاورزی،اظهار کرد:«جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی»،با رفتار بزرگ منشانه و اخلاق مدارانه خود سعی در آرام کردن تنش موجودی که در مجلس شورای اسلامی پیش آمده  بود،را داشته است.

مصطفی عاقل منش،خاطر نشان کرد:این تصاویر نشان دهنده تلاش «جبار کوچکی نژاد ارم سادتی»،برای آرام کردن شرایط حاکمی که در صحن علنی مجلس به وجود آمده بود، می باشد.

وی با تاکید بر این نکته که هم اکنون نمی توان قضاوت کرد که کدام شخص در به وجود آمدن تنازع روز گذشته مقصر بوده یا نبوده و چه کسی شروع کننده بوده با نبوده است،اعتقاد دارد:«باید موشکافانه در خصوص اشکالات این کار و نشان دادن چهره مقصر واقعی به مردم،واکاوی بشود».

این فعال رسانه ای،اذعان کرد:حرکت جوانمردانه و رفتار بزرگ منشانه «جبارکوچکی نژاد ارم ساداتی»،آن هم در اولین روز از ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و مغرفت و دوستی با خدا است،جای قدردانی داشته و نشان دهنده شعور و فرهنگ بالا و غنی مردمان دیار میرزا دارد.

عاقل منش،متذکر شد:در آن فضای به وجود آمده دیگر نمایندگان هم مثل مهرداد بائوج لاهوتی (نماینده مردم لنگرود) و اسدالله عباسی (نماینده مردم رودسر و املش در مجلس و وزیر اسبق کار) نقش خوبی را ایجاد کردند و سعی در آرامش کردن فضای علنی مجلس داشتند.

وی در پایان،ابراز کرد:تحرکات حکیمانه و مدبرانه جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در اذهان عمومی مردمان این دیار و مرز و بوم نقش  می بندد و البته امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نبوده و در فضای آرامش و تعامل ،نظاره گر اداره جلسات بزرگ ترین نهاد تصمیم گیری ملت یعنی مجلس شورای اسلامی باشیم.

کاشف اسرار