عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان:

جای کمیته ای برای ایجاد درامد پایدار در هیئت بیلیارد گیلان خالی است

حرف تازه – جلسه خرداد ماه هیئت رئیسه و ارکان اجرایی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان برگزار شد. محمدحسن عاقل منش منتخب مردم رشت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت دقایقی در این جلسه به سخنرانی پرداخت و گفت: جبران خلیل جبران در یکی از صحبت هایش گفته بود دو طایفه شیفته امام […]

حرف تازه – جلسه خرداد ماه هیئت رئیسه و ارکان اجرایی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان برگزار شد.

محمدحسن عاقل منش منتخب مردم رشت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت دقایقی در این جلسه به سخنرانی پرداخت و گفت: جبران خلیل جبران در یکی از صحبت هایش گفته بود دو طایفه شیفته امام علی(ع) بودند یکی خردمندان پاکدل و دیگری نیکوسرشتان با ذوق… مردم عرب حقیقت مقام او را درک نکردند؛ تا گروهی از کشور همسایه یعنی ایران برخاسته و این گوهر گرانبها را تشخیص داده است. واقعا افتخاری برای ما ایرانیان است که پیرو امام علی(ع) هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب دریافت حق عضویت سالانه از باشگاه های داوطلب توسط هیئت رئیسه این هیئت، تصریح کرد: قانون می گوید نباید به هیچ وجه اجباری در این موضوع باشد.

عاقل منش با اعلام اینکه نباید به دریافت حق عضویت بسنده کنیم افزود: هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس باید به دنبال ایجاد درامدهای پایدار برای هیئت و باشگاه ها باشد.

منتخب شورای پنجم رشت با اشاره به اینکه پیش از آغاز مسابقات از افراد مختلف درخواست حمایت مالی می کنیم اظهار داشت: باید از تجارب دیگر هیئت ها برای ایجاد درامد پایدار بهره برد. 

وی برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی، ایجاد فروشگاه از سوی هیئت و سایر خدمات در چارچوب قانون را از راهکارهای ایجاد درامد پایدار برشمرد و خاطرنشان کرد: جای کمیته ای در این حوزه خالی است که بتوانیم با اقتدار در جهت حمایت از ورزشکار گام برداریم.