جای وزیر بودم استعفا می دادم / شیوع آنفلوانزا یک اتفاق ساده نیست

تی تی خبر : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند. حسن تامینی لیچایی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی کاسپین  از رشت با اشاره به شیوع […]

حسن-تامینی-۲۵۰x172تی تی خبر : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند.

حسن تامینی لیچایی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی کاسپین  از رشت با اشاره به شیوع بیماری آنفلولانزا در کشور اظهار کرد: این بیماری کرمان و چند استان کشور را درگیر کرده و یک اتفاق ساده نیست.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت را برای جلسه به کمیسیون بهداشت مجلس فراخواندیم افزود: بحثها چالشی شد، باید فکری اساسی تر برای مقابله با این بیماری اتخاذ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر می افتاد قطعا وزیر بهداشت استعفا می داد، گفت: ممکن استان های دیگر هم درگیر این بیماری شوند.

تامینی تاکید کرد: وقتی آمار مرگ و میر از چهل نفر فراتر می رود چطور وزیر بی تفاوت است این امر اعتراض کمیسیون بهداشت را به همراه دارد و بسیار نگران کننده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید حساسیت بیشتری ایجاد شده و حالت اضطراری در کشور ایجاد گردد در حالیکه من این حالت را نمی بینم .

تامینی با تاکید بر اگر جای وزیر بودم قطعا استعفا می دادم افزود: صحبت های وزیر بهداشت برای ما قابل توجیه نبود و باید با تندی به این مسائل برخورد شود.

منیع : کاسپین