جاهای دیدنی استرالیا کجاست؟ | ۷ جای دیدنی استرالیا که نباید از دست بدهید!

استرالیا یک کشور یا بهتر بگوییم یک قاره منحصربه‌فرد است. دوری از تمامی قاره‌ها و شرایط اقلیمی خاص باعث شده که استرالیا جاذبه‌های طبیعی مختلفی را در خود جای دهد. اگر قصد دارید در ماه‌های آینده یک سفر تفریحی خاص داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نگاهی به استرالیا و دیدنی‌های آن بیندازید. به احتمال خیلی زیاد مقصد سفرتان را به سمت استرالیا تغییر خواهید داد!

به گزارش حرف تازه ، در این مقاله قصد ۷ جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد استرالیا را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

جاهای دیدنی استرالیا

خانه اپرا سیدنی؛ معماری منحصربه‌فرد

سفر ما در استرالیا با یک معماری باشکوه آغاز می‌شود. خانه اپرا سیدنی یکی از نمادهای معماری مدرن دنیاست که در سال ۱۹۷۳ و پس از چند دهه برنامه‌ریزی و ساخت و ساز به پایان رسید. خانه اپرا سیدنی از سه طرف در آب محصور شده و در اطرف آن باغ‌های مختلف گیاه‌شناسی و فضای سبز وجود دارد. دیدن این معماری خاص از دور جذابیت دیگری دارد و پس از عکاسی خصوصاً در شب می‌توانید از اجراهای تئاتر، موسیقی، نمایشگاه‌های هنری لذت ببرید.

این محل پر از رستوران‌های مختلف از ملل دنیاست که می‌تواند یک شب رویایی را برای شما بسازد. اگر جویای قیمت بلیط استرالیا سیدنی هستید و قصد سفر به استرالیا را دارید، حتماً خانه اپرا سیدنی را ببینید.

پارک دریایی دیواره بزرگ مرجانی؛ از دور یا نزدیک زیباست

یکی از جاذبه‌های دیدنی استرالیا که حتی فضانوردان هم می‌توانند با کیلومترها فاصله آن را ببینند، پارک دریایی دیواره بزرگ مرجانی است! این منطقه کاملاً طبیعی است و برساخته از هزاران تپه مرجانی کوچک و بزرگ است که در کنار هم جلوه‌ای خاص به اقیانوس بخشیده‌اند. با توجه به حساسیت اکوسیستم منطقه، ساختن پارک در جهت حفظ و مراقبت از تپه‌های مرجانی بوده است.

در دیواره بزرگ مرجانی استرالیا می‌توانید غواصی کنید و حیات زیر آب و تپه‌های مرجانی را از نزدیک ببینید. یکی دیگر از جذابیت‌های تفریحی این منطقه عبور از پارک سوار بر قایق‌هایی شیشه‌ای است! تجربه‌ای که احتمالاً در هیچ کشور دیگری نمی‌توانید به دست آورید.

پل بندرگاه سیدنی؛ نماد همیشگی استرالیا

به سیدنی بازگردیم و از پل بندرگاه دیدن کنیم! پلی که همیشه میزبان ترافیک اتومبیل‌ها و رفت و آمد قطارهای بین شهری است. شما می‌توانید بر فراز پل بندرگاه بایستید و چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از شهر سیدنی، قایق‌ها و کشتی‌ها و زندگی شبانه شهر را ببینید. پل معروف سیدنی یکی از جاذبه‌ها و شاید بهتر باشید بگوییم یکی از نمادهای اصلی کشور استرالیا است. در تورهای استرالیا بازدید از پل بندرگاه جزء همیشگی بازدید است. مجموعه طاهاگشت با برگزاری تورهای لوکس استرالیا این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا مسافر سرزمین جذاب استرالیا شوید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آشنایی با جزئیات تورهای استرالیا می‌توانید به صفحه تور استرالیا مراجعه کنید.

پارک ملی بلو ماونتنز؛ تماشای شیب‌دارترین خط ریلی جهان

پارک ملی بلو ماونتنز یکی از جاذبه‌های عجیب و غریب استرالیا است. مه آبی رنگی که از درختان اکالیپتوس متصاعد می‌شود، باعث شده که فضای این پارک رنگی آبی داشته باشد! چنین تصویر شگفت‌انگیزی را در کجا می‌توان مشاهده کرد؟

از طرف دیگر شیب‌دارترین خط ریلی جهان از این پارک عبور کرده. در کنار همه این‌ها پیاده‌روی، صخره نوردی، کوهنوری و دوچرخه سواری از جمله تفریحاتی است که می‌توانید در این پارک آبی رنگ انجام دهید.

ساحل بوندای بیچ

استرالیا از چهار جهت در آب محصور است و به همین دلیل سواحل دیدنی فراوانی دارد. ساحل بوندای بیچ یکی از سواحل بسیار زیبا و دیدنی استرالیا است که می‌توانید یک پیاده‌روی دل انگیز، لذت بردن از آفتاب و همچنین تفریحات دریایی مختلف را در آن امتحان کنید.

پارک ملی دینتری؛ تماشای بیش از ۱۸ هزار گونه گیاهی و جانوری

استرالیا سرزمین پارک‌های طبیعی وسیع است. پارک ملی دینتری یکی از پارک‌های جذاب استرالیا است که بیش از ۱۸ هزار گونه گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. وجود آبشارهای متعدد و جاذبه‌های طبیعی فراوان که در طی هزاران سال توسط طبیعت ایجاد شده باعث می‌شود که بسیاری از گردشگران جهت بازدید پارک ملی دینتری به این جاذبه دیدنی سفر کنند.

پارک ملی کوه‌های آبی؛ آبی تا بی‌نهایت

پارک ملی کوه‌های آبی یکی از زیباترین تصاویر کوهستان را پیش چشمان شما قرار می‌دهد. این پارک در نزدیکی شهر سیدنی قرار دارد و برای کسانی که به دنبال هیجان خالص هستند تفریحات مختلفی مثل کوه‌نوردی، موتورسواری و دوچرخه سواری در کوهستان به شما پیشنهاد می‌دهد. از طرفی وجود فضای پیاده‌روی وسیع باعث شده که خانواده‌ها و تمامی افراد بتوانند لحظات مسرت بخشی را در این پارک تجربه کنند. اگر قصد سفر به سیدنی استرالیا را دارید، می‌‌توانید با مراجعه به صفحه رزرو هتل سیدنی اقامت خود را رزرو کنید.

تور استرالیا؛ سفر به استرالیا با طاهاگشت

حدس می‌زنیم پس از خواندن این مقاله شما هم مثل ما شیفته طبیعت زیبای استرالیا شده‌اید. برای سفر به استرالیا می‌توانید به تورهای طاهاگشت ملحق شوید. مجموعه طاهاگشت با بیش از دو دهه حضور فعال در صنعت گردشگری، مجری مستقیم تورهای لوکس قاره‌های مختلف دنیاست و می‌توانید لوکس‌ترین سفر استرالیا را به شما هدیه بدهد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ارتباط با طاهاگشت می‌توانید عبارت «طاهاگشت» را در گوگل جستجو کرده و وارد سایت این مجموعه شوید. با طاهاگشت لذت خاص سفر را تجربه کنید.