رضا رسولی:

جابجایی برخی مدیران شهرداری رشت با سفارش صورت می گیرد

رئیس کمیسیون عمران شورا با انتقاد از اینکه جابجایی برخی مدیران با سفارش صورت می گیرد در پایان گفت: برخی مشکلات به مدیران برمیگردد. ضمنا با توجه به اینکه تاکنون برنامه ای در حوزه های مختلف نداشته ایم کارها به زمان بیشتری نیاز دارد. 

حرف تازه – رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: یک سال از عمر شورا می گذرد. باید شفاف سازی را از خودمان شروع کنیم و گزارشی از عملکردمان ارائه دهیم. بنده در این مسیر فرمی را هم تهیه کرده ام.

رضا رسولی در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نمی خواهم به سمت ارزیابی عملکرد مدیریت شهری بروم گفت: در بحث شفاف سازی، گزارشی در حال تهیه است و باید برای این یک سال از عملکرد خودمان گزارش شفافی ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون عمران شورا در خصوص طرح تفصیلی نیز اظهار داشت: کارگروهی در کمیسیون عمران با ترکیبی از ذی نفعان شکل گرفت و سعی کردیم از همه نظرات برخوردار شویم.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم اگر در مباحث کارشناسی هم نظر شویم در مباحث مدیریتی دچار مشکل نمی شویم تصریح کرد: دفترچه ای در ۳۳ صفحه بعد از ۵ ماه و با حضور مشاورین و طی جلسات مکرر آماده شد. اما ظاهرا فشارهایی از سوی برخی دوستان اجازه اجرا نداده است.

رضا رسولی در خصوص عملکرد دوره پنجم مدیریت شهری اظهار داشت: در ابعاد کارهای کلان مقیاس و ملی و یا حتی استانی کارنامه قابل قبولی داریم. بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ملک در محدوده مسکن مهر، آزاد و قابل انتقال شد. در بحث تراموا با رفتار بسیار حرفه ای در مدیریت شهری داشتیم که فکر می کنم کمتر شهری به این شکل حرکت کرده باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورا با انتقاد از اینکه جابجایی برخی مدیران شهرداری رشت با سفارش صورت می گیرد در پایان گفت: برخی مشکلات به مدیران برمیگردد. ضمنا با توجه به اینکه تاکنون برنامه ای در حوزه های مختلف نداشته ایم کارها به زمان بیشتری نیاز دارد.