ادامه هفته هفتم لیگ برتر؛

ثبت اولین گل فصل هوادار مقابل استقلال | صدرنشینی موقت سپاهان | چهارمین برد متوالی پرسپولیس با کلین شیت

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی موقت سپاهان و ثبت اولین گل فصل هوادار مقابل استقلال دنبال شد.

قلم آزاد – بهنیا ثابت رفتار: هفتمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که با برتری تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال مقابل رقبا همراه بود.

در این مسابقات ابتدا پرسپولیس با تک گل دیرهنگام گئورگی گولسیانی، خیبر خرم آباد را شکست داد. سرخپوشان پایتخت با ۱۴ امتیاز از ۶ بازی در تعقیب سپاهان صدرنشین هستند. این برد، چهارمین برد متوالی پرسپولیس با کلین شیت بود.

در دیگر دیدار دیروز، سپاهان مقابل میزبان خود استقلال خوزستان با یک گل به برتری دست یافت. تک گل طلایی پوشان اصفهان در این دیدار را لیموچی به ثمر رساند. سپاهان با این برتری، با ۱۶ امتیاز از ۷ بازی موقتا صدرنشین شد.

در آخرین دیدار عصر دیروز نیز استقلال مقابل هوادار به برتری ۲ بر ۱ دست یافت. رافائل سیلوا و مهرداد محمدی برای استقلال در نیمه نخست گلزنی کردند و مهدی گودرزی در وقت های تلف شده نیمه دوم این دیدار و از روی نقطه پنالتی تک گل هوادار را به ثبت رساند.

استقلال در این دیدار با هدایت سهراب بختیاری زاده که به طور موقت جانشین نکونام شده است به مصاف حریف خود رفت. استقلال با این برد، از ۶ دیدار، ۸ امتیاز کسب کرده است.

از نکات و حواشی جالب دیدارهای دیروز، ثبت اولین گل فصل هوادار مقابل استقلال بود. این تیم در ۶ دیدار قبلی خود موفق به گلزنی نشده بود و شاگردان سید مهدی رحمتی نخستین گل فصلشان را در دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.