بر اساس شنیده ها؛

ثابت قدم به زودی با شهرداری رشت خداحافظی خواهد کرد

حرف تازه : شنیده های غیر رسمی، حاکی از آن است یازده عضو شورا تا این لحظه تصمیم به استیضاح و برکناری شهردار رشت گرفته اند. در حالی که این روزها موضوع استیضاح شهردار رشت به داغ ترین خبر این شهر تبدیل شده است شنیده هایی از گوشه و کنار به گوش می رسد که یازده […]

حرف تازه : شنیده های غیر رسمی، حاکی از آن است یازده عضو شورا تا این لحظه تصمیم به استیضاح و برکناری شهردار رشت گرفته اند.

در حالی که این روزها موضوع استیضاح شهردار رشت به داغ ترین خبر این شهر تبدیل شده است شنیده هایی از گوشه و کنار به گوش می رسد که یازده عضو شورای اسلامی شهر رشت تصمیم به استیضاح و برکناری دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت گرفته اند.

پیش از این از امضای استیضاح توسط شش نفر اخباری به دستمان رسیده بود و شنیده می شد که ۹ عضو شورا تصمیم خود را در خصوص استیضاح گرفته اند و نفر دهم نیز به احتمال فراوان رای خواهد داد اما حالا مخالفان شهردار بر اساس شنیده ها به یازده نفر رسیده اند و در اینصورت باید خداحافظی ثابت قدم با شهرداری رشت را قطعی دانست.

هنوز هیچ یک از اعضای شورا نظر قطعی و صددرصدی خود را در خصوص استیضاح به این پایگاه خبری اعلام نکرده اند اما یکی از اعضا در گفتگو با حرف تازه (تی تی خبر) تلویحا برکناری شهردار رشت را محتمل تر از ادامه کار دانست.

باید همچنان منتظر بمانیم تا ببینیم تکلیف این موضوع چه خواهد شد تا اخبار موثق و قطعی را به اطلاع مخاطبان گرامی برسانیم. شنیده ها به هیچ عنوان به معنای تحقق صددرصدی نخواهد بود و قطعیت ندارد.

دقایقی پس از انتشار این خبر یک پایگاه خبری مدعی شد شهردار رشت از سمت خود استعفا داده است که متن این خبر را می توانید از لینک مقابل بخوانید .(اینجا )