عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت:

تیم های فوتسال بانوان شهرداری شرایط خوبی ندارند / مطالبات سازمان فرهنگی از شهرداری مرکز بسیار زیاد است

حرف تازه – عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت گفت: دو تیم فوتسال بانوان می رشت سپیدرود و شهرداری رشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود درشرایط نامناسب مالی قرار دارند و هیچکس پاسخگوی اعتراضات آنان نیست. فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه رحمت الهی با […]

حرف تازه – عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت گفت: دو تیم فوتسال بانوان می رشت سپیدرود و شهرداری رشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود درشرایط نامناسب مالی قرار دارند و هیچکس پاسخگوی اعتراضات آنان نیست.

فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه رحمت الهی با اشاره به روز جهانی قدس اذعان کرد: روز قدس روز بیداری مسلمانان جهان و اتحاد مسلمین در برابر استکبار جهانی است و قدس یادگار تاریخی امام خمینی (ره) می باشد.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه مردم ایران اسلامی و بالاخص مردم ولایتمدار رشت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با این اقدام خود وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشانند.

شیرزاد با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است گفت: طی چند روز اخیر با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و با جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) گروهک تروریستی داعش خوار و ذلیل شد و ان شاءالله فردا نیز باحضور پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس باردیگر جواب یاوه گویان راخواهیم داد و به زودی شاهد سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست باشیم.

این مسئول با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن‌کریم در ایام ماه مبارک‌ رمضان در محلات رشت تصریح کرد: این اقدام گام موثری در راستای ترویج مباحث دینی و قرآنی است و امیداست در سال جاری از چنین برنامه هایی حمایت های مادی و معنوی بیشتری صورت بگیرد.

شیرزاد ادامه داد: خوشبختانه در شهررشت اساتید برجسته قرآنی در عرصه های ملی و بین المللی حضور دارند و معتقدم با ایجاد دار القرآن در رشت از ظرفیت آنان بیشتر بهره مندشویم.

وی باتاکید به توجه بیشتر به ورزش محلات خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد اتفاقات خوبی در ورزش محلات رشت بودیم و مسابقات ورزشی فوتبال و… طی این ایام در محلات برگزار شد که مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت خواستار توجه بیشتر به ورزش محلات شد وگفت: با ایجاد زمینهای ورزشی در محلات کم برخوردار از جمله محله معلولین رشت میتوانیم اوقات فراغت نوجوانان وجوانان را مدیریت کنیم .

وی باانتقاد از مصوبه اخیر شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: در گذشته مصوبه ای به منظور حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از هیاتهای مذهبی رشت به تصویب رسیده بود که طی آن سازمان موظف بود در خصوص چاپ بنر باابعاد مشخص با هیاتهای مذهبی رشت همکاری داشته باشد.

شیرزاد افزود:اخیرا شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نسبت به لغو این مصوبه اقدام کرده است وبنده تقاضا دارم تا در این خصوص تجدید نظر بشود.

شیرزاد باتاکید برحمایت همه جانبه از هیاتهای مذهبی رشت گفت: در شرایطی که هجمه ها و ولنگاریهای فرهنگی اسلام را مورد هدف قرار داده است حمایت از هیاتهای مذهبی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عدم پرداخت مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: مطالبات سازمان از شهرداری مرکز بسیار زیاد است واین موضوع موجب بروزمشکل برای بخشهای مختلف سازمان شده است.

فاطمه شیرزاد ادامه داد: تیم های فوتسال بانوان می رشت سپیدرود و شهرداری رشت وضعیت مناسبی به لحاظ مالی ندارند و چک هایی که در اختیار بازیکنان و تیم قرار گرفته است هنوز نقد نشده و کسی هم پاسخگوی اعتراضات آنان نیست.

وی افزود: بخش دیگر این مطالبات نیز متعلق به هنرمندان می باشد و به علت اینکه مطالبات سازمان پرداخت نشده شرایط نامناسبی به لحاظ مالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش در امدزایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باید فعال شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی می تواند با استفاده از زمینهای ورزشی متعلق به خودش و… درامد پایدار ایجاد کند و به مشکلات مالی تاحدودی سر و سامان بدهد.