تجربه ای گرانبها برای آینده بسکتبال بانوان گیلان؛

تیم بسکتبال بانوان گیلان از صعود به مرحله پلی آف لیگ یک بانوان کشور بازماند

حرف تازه – تیم هیئت بسکتبال گیلان بعد از حدود پنج سال که بانوان بسکتبالیست گیلانی در لیگ های کشوری حضور نداشتند به همت مدیریت جدید هیئت بسکتبال و البته بدون اسپانسر در فصل جدید لیگ یک بانوان حضور پیدا کرد. این تیم که برای حضور در مسابقات کشوری از فرصت کافی برخوردار نبود و […]

حرف تازه – تیم هیئت بسکتبال گیلان بعد از حدود پنج سال که بانوان بسکتبالیست گیلانی در لیگ های کشوری حضور نداشتند به همت مدیریت جدید هیئت بسکتبال و البته بدون اسپانسر در فصل جدید لیگ یک بانوان حضور پیدا کرد.

این تیم که برای حضور در مسابقات کشوری از فرصت کافی برخوردار نبود و به همین دلیل نتوانست به‌خوبی برنامه‌های آماده‌سازی را اجرا کند. این تیم با حضور در گروه الف این مسابقات و هم‌گروهی با تیم‌های سپنتا تهران، نفت مسجدسلیمان، سفیر آفتاب پارس و ره پویان بندرعباس به مقام پنجم گروه نائل آمد و در دیدار پلی اوت برای صعود به جمع هشت تیم برتر در تک دیداری که مقابل تیم چهارم گروه ب، دانشگاه آزاد شهرکرد در تهران انجام داد نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها بازماند. 

سمانه ملکی، میخک جهان تاب، الهام کاظمی، سارا اکبری، حورا نظری، مریم زرگر نژاد، فاطمه نصیری، سحر صفری، فاطمه صمیمی یان، نگار روشن، سارا ترابی، بهاره میر نور، سویل رضاییان و فیروزه باقری بازیکنان تیم هیات بسکتبال گیلان را تشکیل می‌دادند. ریحانه ملکی و شادی عادلی به ترتیب سرمربی و سرپرست این تیم بودند و دنیا ساجدی و زهرا بردبار نیز به‌عنوان آنالیزور در تیم هیات بسکتبال گیلان حضور داشتند.