تگزاس ۳ | زمان پخش و اکران اعلام شد

زمان پخش و اکران تگزاس ۳ اعلام شد.

به گزارش قلم آزاد به نقل از حرف تازه ، این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است و محصول سال ۱۳۹۶ میباشد و در ژانر طنز،خانوادگی و اجتماعی میباشد.

سری اول این فیلم در سال ۱۳۹۷ اکران شد و سری دوم آن سال ۱۳۹۸ اکران شد و اکنون سری سوم آن در سال ۸ خرداد ۱۴۰۳ اکران می شود.

این مجموعه به علت داستان جذاب و بازیگران جذابش بسیار طرفدار دارد. ناگفته ماند این فیلم قرار بود زودتر اکران شود که به علت عزای عمومی به تاخیر افتاد و در نهایت ۸ خرداد پخش و اکران خواهد شد.

دو قسمت قبلی فیلم تگزاس مورد استقبال بالای مخاطبان واقع شده بود و پیش بینی می شود که فیلم سینمایی تگزاس٣ هم موفق شود و رتبه اول گیشه در سال آینده باشد.

از جمله هنرمندان سریال در سری سوم می توان به سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، سید جواد هاشمی، نعیمه نظام دوست، سام نوری، سیاوش چراغی پور, ساعد هدایتی، محمدجواد جعفر پور، آدریانو تولوزا و… اشاره کرد.

در این قسمت قرار است بهرام و ساسان به همراه آلیس به برزیل می روند و دردسرهای زیادی را تجربه می کنند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از : نویسندگان: بابک کایدان و میثم کایدان، مجری طرح: مریم رحیمی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، مدیر فیلمبرداری: داود رحمانی، تدوین: موحد شادرو، طراح صحنه و لباس:محسن غلامی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابرداران: محمود خرسند و سهیل متولی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح جلوه های ویژه: حسن نجفی، علی فرشچی

زمان اکران تگزاس 3

زمان پخش فیلم تگزاس ۳ در سینماها

از ۸ خرداد ۱۴۰۳ در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

امیدواریم از دیدن این فیلم سینمایی جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.