تکذیبیه موسسه آموزش زبان آلمانی گوته | اعتراض به نمرات از طریق ایمیل پیگیری خواهد شد

موسسه آموزش زبان آلمانی (گوته) با ارائه توضیحاتی مطلب منتشر شده را تکذیب کرد و پایگاه خبری حرف تازه نیز بنا به رسالت خبری خود و در راستای شفاف سازی موضوع، پاسخگویی و انتشار تکذیبیه را حق موسسه آموزش زبان آلمانی (گوته) می داند و در ادامه توضیحاتی در این خصوص منتشر شده است.

به گزارش حرف تازه ، در پی انتشار مطلبی با عنوان «قانون شکنی در آزمون گوته و فرار از بازبینی برگه ها؟ | ایمیل و تماس نتیجه ای ندارد؟» در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در پایگاه خبری حرف تازه، موسسه آموزش زبان آلمانی (گوته) با ارائه توضیحاتی مطلب منتشر شده را تکذیب کرد و پایگاه خبری حرف تازه نیز بنا به رسالت خبری خود و در راستای شفاف سازی موضوع، پاسخگویی و انتشار تکذیبیه را حق موسسه آموزش زبان آلمانی (گوته) می داند و در ادامه توضیحاتی در این خصوص منتشر شده است.

ایمیل های زبان آموزان معترض رسیدگی خواهد شد

بر اساس موارد اعلام شده در تکذیبیه موسسه آموزش زبان آلمانی گوته، زبان آموزان معترض می توانند اعتراض خود را از طریق ایمیل ثبت نمایند و چنانچه این اعتراض در مهلت دو هفته ای پس از اعلام نتایج باشد از سوی موسسه آموزش زبان آلمانی رسیدگی خواهد شد. ارسال ایمیل به معنای ثبت اعتراض زبان آموز است و دیگر نگرانی از بابت اتمام مهلت دو هفته ای اعتراض وجود ندارد.

اعتراض های دریافتی در صورتی که موجه تشخیص داده شوند امکان بازبینی برگه ها وجود دارد و داوطلبان آزمون زبان آلمانی می توانند پس از هماهنگی تلفنی از سوی این موسسه، جهت بازبینی برگه آزمون خود اقدام نمایند. همچنین این نکته لازم به ذکر است که بخش های درک مطلب و شنیداری با توجه به برگزاری آزمون تستی پس از اعلام نتایج، در پروفایل داوطلبان گزینه اعتراض ندارند اما بخش نوشتاری آزمون که به صورت تشریحی برگزار می شود با قابلیت اعتراض همراه است و امکان بازبینی برگه نیز وجود دارد.

مشکلی با بازبینی برگه ها وجود ندارد

چنانچه اپراتور تلفنی آزمون پاسخگوی تماس داوطلبان آزمون زبان آلمانی نباشد، این موسسه پس از بررسی ایمیل ها حتما با زبان آموزان تماس خواهد گرفت و شرایط پیگیری موضوع را اطلاع رسانی خواهد کرد. بنابراین موسسه آموزش زبان آلمانی براساس قوانین خود نسبت به پیگیری ایمیل های زبان آموزانی که به نمره اعلام شده اعتراض دارند اقدام خواهد کرد و هیچ مشکلی با بازبینی برگه ها وجود ندارد.

لازم به ذکر است پیگیری اعتراض ها از طریق ایمیل خانم خلعت بری به نشانی remonstration@dsit.org صورت خواهد گرفت و دیگر بخش ها ارتباطی با واحد آزمون ندارند. این موسسه به دلیل تصحیح چندنوبتی برگه ها، نسبت به نمرات زبان آموزان اطمینان دارد اما با این وجود پس از بازبینی برگه ها، زبان آموزان را از علل درج نمره نهایی نیز مطلع خواهد کرد و امکان دیدار با مدیر مربوطه وجود دارد.

موسسه آموزش زبان آلمانی در حال حاضر فاقد شعبه بوده و تنها مرکز برگزاری آزمون های رسمی انستیتو گوته در ایران می باشد و وابسته به سفارت آلمان در ایران است.