تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ / دلخوری‌ ها در حال رفع است

سیروس مقدم در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران، از تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح «پایتخت ۷» را خواسته است.

حرف تازه – سیروس مقدم در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران، از تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح «پایتخت ۷» را خواسته است.

به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری صبا ، وی با اشاره به دلخوری هایی که وجود دارد، عنوان کرد: با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود.

مقدم افزود: عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند ولی حالا با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است. تمامی این حواشی از بین می رود و تلویزیون خانه مااست و در هر خانواده ‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

این کارگردان اعلام کرد: مجموعه «پایتخت» متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای سازمان و ما شده است.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ / دلخوری‌ها در حال رفع است

تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ / دلخوری‌ها در حال رفع است