توصیه ای به اعضای شورای شهر رشت

رسالت عضو شورا به زور به کرسی نشاندن حرف شخصی خود نیست و آن عده از افرادی که قصد دارند مابین اعضای فراکسیون اکثریت شکافی ایجاد کنند تا به هر نحو ممکن و با طولانی کردن پروسه انتخاب شهردار، حرف خود را پیش ببرند مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند.

حرف تازه – رسالت عضو شورا به زور به کرسی نشاندن حرف شخصی خود نیست و آن عده از افرادی که قصد دارند مابین اعضای فراکسیون اکثریت شکافی ایجاد کنند تا به هر نحو ممکن و با طولانی کردن پروسه انتخاب شهردار، حرف خود را پیش ببرند مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند.

حفظ احترام و رعایت اخلاق در تمامی مباحث باید همواره در اولویت قرار گیرد و به آن دسته از اعضایی که با ترک جلسه و غیبت در هیئت رئیسه، شهر رشت را بلاتکلیف گذاشته اند توصیه می شود فارغ از اینکه چه کسی به عنوان عضو علی البدل وارد شورا می شود یا اینکه شاید شهردار از طیف دیگری باشد فضای همدلی و اتحاد را در مجموعه مدیریت شهری به وجود آورند و در جلسه دوشنبه تا پایان حضور داشته باشند و شهردار را معرفی کنند. 

ضمن احترام به تمامی اعضای شورای شهر اعلام می شود حضور دکتر فرانک پیشگر در کنار فاطمه شیرزاد یقینا سهم زنان غیور رشتی را در پارلمان محلی افزایش داده و به همین دلیل امیدواریم با تحقق این مهم بتوان بیش از پیش گام های موثری در راستای رفع مشکلات شهر بالاخص جامعه زنان که در یک سال گذشته چندان موفقیت آمیز نبوده است برداشت تا بار دیگر شاهد حضور بیشتر بانوان توانمند در سمت های مدیریتی شهرداری باشیم.

از این رو از کلیه اعضای شورای اسلامی شهر رشت انتظار داریم با حفظ اخلاق و کرامت انسانی و همچنین کنار گذاشتن خواسته های شخصی و احترام به نظر اکثریت اعضا هرچه سریعتر شهر رشت را از بلاتکلیفی خارج کنند و در صورتی که علاقمند به حفظ صفاتی چون اخلاق مداری هستند با پرهیز از دروغ و توهین به شعور مردم، به برخی افرادی که در اطرافشان حضور دارند نیز توصیه نمایند که از ادبیات در خور شان مردم فهیم رشت استفاده نمایند.

هرچند شاید بسیاری از اتفاقات بدون هدف و نیت خاصی صورت گرفته باشد اما روند فعلی شورا چندان جالب توجه به نظر نمی رسد و احساس می شود شاید نظر شخصی از نگاه برخی اعضا به نظر جمعی ارجحیت دارد که امیدواریم برداشت های اینچنینی همگی اشتباه باشد و اعضای شورا در روز دوشنبه خط بطلانی بر تمامی این فرضیه ها بکشند.

برگرفته از مطلب منتشر شده در پایگاه خبری صبح رشت