رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت خبر داد؛

توسعه محورهای پیاده‌راه در رشت

حرف تازه : رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: محورهای پیاده‌راه برای افزایش نشاط اجتماعی در رشت توسعه می‌یابد. رضا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توسعه محورهای پیاده در رشت را یکی از سیاست‌های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای این شهر عنوان کرد. وی […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: محورهای پیاده‌راه برای افزایش نشاط اجتماعی در رشت توسعه می‌یابد.

رضا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توسعه محورهای پیاده در رشت را یکی از سیاست‌های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای این شهر عنوان کرد.

وی بیشترین پیگیری کمیسیون مذکور را توسعه پیاده‌روها در شهر، ایمنی عابران پیاده و ساخت پل‌های عابر پیاده ذکر کرد و افزود: فاصله مراکز تجاری شمال و جنوب رشت بیشتر از ۴۵ دقیقه نیست و با در نظر گرفتن این شرایط می‌خواهیم با ایجاد پیاده‌راه‌ها زمینه نشاط اجتماعی را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، پاهای آدم‌ها را سبزترین وسیله حمل و نقل دانست و گفت: باید بیشتر از پاهای خود برای پیاده‌روی استفاده کنیم.

رسولی ایجاد خطوط BRT و تراموا را از دیگر برنامه‌های کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی خط ویژه BRT و تراموا موجب توسعه اقتصادی، پایدار و زیست‌محیطی می‌شود.

۱۳۹۵۰۱۰۹۰۰۰۱۵۲_PhotoA

بخشی از خبر خبرگزاری فارس