شهردار ولژسکی در دیدار با شهردار رشت:

توسعه روابط تجاری به سود هر دو ملت و دولت خواهد بود

حرف تازه –  شهردار ولژسکی در دیدار با شهردار رشت، با اشاره به اینکه از دیپلماسی شما بسیار سپاسگرار هستیم  گفت: ما ده ساعت هست که در رشت هستیم و احساس میکنم که در شهر خودمان حضور داریم. وی با بیان اینکه ما علاقه مند بودیم که به همراهی یک هیئت اقتصادی و مستعد به […]

حرف تازه –  شهردار ولژسکی در دیدار با شهردار رشت، با اشاره به اینکه از دیپلماسی شما بسیار سپاسگرار هستیم  گفت: ما ده ساعت هست که در رشت هستیم و احساس میکنم که در شهر خودمان حضور داریم.

وی با بیان اینکه ما علاقه مند بودیم که به همراهی یک هیئت اقتصادی و مستعد به گیلان سفر کنیم تا فعالیت های اقتصادی و تجاری خود را با ایران گسترش بدهیم افزود:همه اعضای این هیئت تجارب زیادی را در حوزه های صنعت و تجارت دارند.

شهردار ولژسکی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم که بتوانیم روابط تجاری دو کشور را توسعه بدهیم بیان داشت:توسعه روابط تجاری به سود هر دو ملت و دولت خواهد بود.

وی با دعوت از شهردار و اعضای شورای شهر برای حضور در شهر ولژسکی اظهار کرد:ما همسایه هستیم و معتقدیم که به واسطه همسایگی  و حسن نیت شما و ما  ، حتما به نتایج خوبی خواهیم رسید .

رئیس اتاق بازرگانی ولگا گراد: درهای شهر ما برای شما باز هست

رئیس اتاق بازرگانی ولگا گراد در این نشست با بیان اینکه ما در دو شهر مختلف و در یک  فاصله ای با هم زندگی میکنیم  اظهار کرد: این ها هیچ وقت نمی تواند ما را از هم دور کند و ما  کاملا با شما نزدیک هستیم .

وی افزود: ما متعقد هستیم که تجارت بیشتر، تجارت خوب و تجارت مفید انسانها را بیشتر به هم نزدیک می کند.

رئیس اتاق بازرگانی ولگا گراد بیان داشت:بسیار خوشحالیم که شما خالصانه و صادقانه از شهرتان و تمام موقعیت های آن برای ما گفتید ومطمئن باشید ما پاسخ این محبت شما رو خواهیم داد.

وی با بیان اینکه درهای شهر ما برای شما باز هست اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که روابط تجاری دو شهر ما بتواند به اقتصاد ما و شما کمک و آن را رونق بدهد.