مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد؛

توزیع روغن خوراکی با نرخ مصوب در تعاونی های روستایی

مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: توزیع روغن خوراکی به نرخ مصوب توسط شبکه تعاونی های روستایی این استان در حال انجام است.

حرف تازه – رامین گیلانشاهی با اعلام خبر توزیع روغن خوراکی با نرخ مصوب در تعاونی های روستایی در گیلان تصریح کرد: شبکه تعاونی های روستایی گیلان در راستای ارایه خدمات به شهروندان استان نسبت به عرضه مستقیم روغن خوراکی به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار “۹۰۰ گرمی هشت هزار و ۸۰۰ تومان و یکهزار و ۵۰۰ گرمی ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان” اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به عموم مصرف کنندگان و حضور در کنار سایر بخش ها برای کمک به امر توزیع روغن مصرف شهروندان به ویژه اعضای تعاونی های روستایی، اتحادیه تعاونی روستایی گیلان کار توزیع روغن خوراکی به قیمت مصوب تنظیم بازار استان را آغاز کرده است.
گیلانشاهی با بیان اینکه در مرحله نخست این توزیع هشت تن روغن خوراکی از سوی سازمان صمت گیلان تدارک دیده شده ، خاطر نشان کرد: هم اکنون مرکز اتحادیه تعاونی روستایی گیلان در رشت، مرکز عرضه محصولات کشاورزی بازکیاگوراب در لاهیجان و فروشگاه های مرکزی شرکت تعاونی روستایی سیاهکل در حال توزیع روغن خوراکی هستند.
وی با اشاره به تلاش برای افزوده شدن مراکز و میزان توزیع در صورت تخصیص سهمیه بیشتر روغن از سازمان صمت اظهار داشت: در صورت اختصاص سهمیه، این آمادگی وجود دارد که شبکه تعاونی تحت پوشش مدیریت تعاونی روستایی گیلان، در خصوص توزیع همه کالاهای اساسی در سطح استان اقدام کند.
مدیر تعاون روستایی گیلان اضافه کرد: شبکه تعاونی های روستایی و مرغداران استان ماه گذشته نسبت به توزیع گوشت مرغ منجمد به میزان هشت تن و گوشت مرغ گرم به میزان روزانه ۶۸ تن با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اقدام کرده است.
توزیع روغن خوراکی با نرخ مصوب در تعاونی های روستایی

توزیع روغن خوراکی با نرخ مصوب در تعاونی های روستایی

ایرنا