احمدی نژاد همچنان در گیلان؛

تور گیلانگردی یا ماه عسل سیاسی- مذهبی؟

حرف تازه : رئیس جمهور سابق گیلان همچنان در گیلان حضور دارد.  خبرنگار خبرگزاری موج از حضور احمدی نژاد در  برگزاری تجلیل از برگزیدگان سی و نهمین دوره‌ی مسابقات استانی قرآن کریم در زیباکنار خبر داد. احمدی نژاد با گرفتن عکس یادگاری با خبرنگار این خبرگزاری حاضر به مصاحبه با وی نشد.  وی در این […]

حرف تازه : رئیس جمهور سابق گیلان همچنان در گیلان حضور دارد. 

خبرنگار خبرگزاری موج از حضور احمدی نژاد در  برگزاری تجلیل از برگزیدگان سی و نهمین دوره‌ی مسابقات استانی قرآن کریم در زیباکنار خبر داد.

احمدی نژاد با گرفتن عکس یادگاری با خبرنگار این خبرگزاری حاضر به مصاحبه با وی نشد.  وی در این عکس با گرمکن ورزشی و لباس راحتی حضور داشت و مشخص بود که حضورش در زیباکنار و حضور در این مراسم از قبل تعیین شده نبود.  وی روز جمعه نیز به دنبال برگزاری نماز جمعه در آستانه در اواسط خطبه دوم نماز در مسجد جامع این شهر حضور پیدا کرد.

احمدی نژاد که به دنبال دیدار با رهبر انقلاب  و سخنان و صلاحدید ایشان از حضور در رقابت های انتخابات ۹۶ انصراف داده در حال حاضر در گیلان به سر می برد و در دو مراسم به عنوان مهمان ناخوانده شرکت کرده است.

با توجه به این که وی قصدی برای فعالیت انتخاباتی ندارد به نظر می رسد در حال گذراندن ماه عسل و  تور گیلانگردی خود بعد از اعلام انصراف از رقابت های انتخاباتی است.

گیل خبر