رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

توجه به مناطق کم برخوردار مهم ترین دغدغه نمایندگان مردم در شورا است

حرف تازه – سید امیرحسین علوی در مراسم افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی قلعه سرای رشت، با تسلیت به مناسبت سالروز  شهادت امام محمد باقر(ع) اذعان داشت: بحث آبگرفتگی در محله قلعه سرا از سال ۹۳ مطرح شده بود  که امروز پس از دو و نیم سال شاهد افتتاح این پروژه هستیم. رئیس […]

حرف تازه – سید امیرحسین علوی در مراسم افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی قلعه سرای رشت، با تسلیت به مناسبت سالروز  شهادت امام محمد باقر(ع) اذعان داشت: بحث آبگرفتگی در محله قلعه سرا از سال ۹۳ مطرح شده بود  که امروز پس از دو و نیم سال شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی قلعه سرا در ردیف بودجه شورا و شهرداری نبوده، اما امروز با تلاش مسئولین شهری و پیگیری مردم محله قلعه سرا این پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی حضور در جمع مردم قلعه سرا را افتخاری برای خود دانست و گفت: توجه به مناطق کم برخوردار مهم ترین دغدغه نمایندگان مردم در شورا است.

علوی با تاکید بر اینکه کودکان امروز نیازمند توجه مسئولین هستند، گفت: اعضای شورای پنجم در کنار مسئولین شهر رشت عزم خود را جزم کرده­اند  تا گام های بلندتری را در حل مشکلات مردم بردارند.