تمیزترین هتل های زنجان کدامند؟

اگر قصد دارید تا سفری خاطره‌انگیز و بدون دردسر را برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از اقدام به رزرو، با بهترین هتل ها آشنا باشید.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی : یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران که آثار تاریخی فوق‌العاده‌ای در آن قرار دارند، زنجان است. با توجه به این که روزانه گردشگران بسیاری از این شهر دیدن می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از شروع سفر یکی از هتل های زنجان  را رزرو کرده تا از محل اقامت خود اطمینان داشته باشید. هتل‌ های زیادی در این شهر مشغول به کار هستند و اگر قصد دارید تا سفری خاطره‌انگیز و بدون دردسر را برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از اقدام به رزرو، با بهترین هتل ها آشنا باشید.

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان یکی از پرامکانات‌ترین هتل های این شهر بوده و اغلب مهمانانی که تجربه اقامت در این محل را دارند، از خدماتی که در اختیارشان قرار گرفته است نهایت رضایت را داشته‌اند. علاوه بر محیط داخلی لوکس، هتل بزرگ زنجان محیط خارجی جذابی نیز داشته و قطعا در طول اقامت احساس بسیار خوبی را از این محل دریافت خواهید کرد. این هتل در ۵ طبقه بنا شده و مجموعا ۴۸ واحد دارد که تمامی این واحدها، نمایی بسیار جذاب به‌سمت پارک‌های روبه‌روی این هتل دارند.

اگر نسبت به تمیزی محل اقامت خود حساس هستید، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. با توجه به پرسنل حرفه‌ای و با اخلاقی که در این محل مشغول به کار هستند، تمامی واحدها از بهداشت مناسبی برخوردار بوده و حتی رضایت حساس‌ترین افراد را نیز به خود جلب خواهند کرد.

نه تنها صرف صبحانه، بلکه اقامت کودکان زیر ۷ سال نیز در این هتل رایگان است. علاوه بر این، امکانات متنوعی از جمله رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ، روم سرویس شبانه‌روزی، خدمات ویژه معلولین و… نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا اقامتی کاملا بی‌دردسر را تجربه کنند.

هتل پارک زنجان

هتل پارک نه تنها یکی از بهترین‌ها، بلکه یکی از قدیمی‌ترین هتل های زنجان است. این هتل به‌تازگی بازسازی شده و با فراهم کردن واحدهایی تمیز و شیک، در تلاش است تا اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان خود رقم بزند. هتل پارک دارای ۶۰ واحد بوده و این تعداد، به‌نسبت بسیاری از هتل‌ها، تعداد زیادی است؛ اما با این حال پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد اقامت در این محل را دارید، قبل از شروع سفر حتما نسبت به رزرو اتاق اقدام نمایید.

هتل پارک زنجان از پرسنلی متخصص بهره گرفته و اگر به هرگونه مشکلی برخوردید، می‌توانید با کارکنان این هتل در میان بگذارید. امکانات متنوعی از جمله پارکینگ، روم سرویس، لاندری، فروشگاه، کتابخانه و… برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند و طبیعتا اقامت را بسیار آسان‌تر خواهند کرد.

علاوه بر این، می‌توانید با مراجعه به رستوران و کافی‌شاپ این مجموعه، با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، نوشیدنی‌های متنوع و…، از خودتان پذیرایی کنید. لازم به ذکر است که صرف صبحانه در این هتل رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

هتل بوتیک زنجان

اگر به مکان‌های سنتی و تاریخی علاقه‌مند هستید، هتل بوتیک زنجان یکی از بهترین گزینه‌ها است. بوتیک هتل، در واقع به هتل هایی گفته می‌شود که معماری به‌خصوصی داشته و المان‌های هنری، با دقت زیادی در آن‌ها به‌کار گرفته شده‌اند. با توجه به این موضوع، قطعا با محیطی بسیار دیدنی و خاص روبه‌رو خواهید شد.

بنای اصلی این مجموعه ۲۵۰ سال قدمت دارد و بازسازی آن از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به‌طول انجامیده است. هتل بوتیک زنجان، از ۷ واحد اقامتی تشکیل شده که معماری هر کدام از این واحدها، بیانگر برهه خاصی از تاریخ ایران هستند.

از نکات مهمی که قبل از رزرو این هتل باید درنظر داشته باشید، این است که متاسفانه به دلیل وسایل و لوازمی که در طراحی اتاق‌ها به‌کار رفته‌اند، امکان پذیرش کودکان ۲ تا ۱۰ سال وجود ندارد. علاوه بر این، ظرفیت اتاق‌ها محدود بوده و افراد مازاد بر ظرفیت، پذیرفته نخواهند شد.

هتل آسیا زنجان

از دیگر هتل های زنجان که واحدهای اقامتی تمیزی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، هتل آسیا است. این مجموعه دارای ۲ طبقه و ۲۸ اتاق بوده و می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت خدمات، آن را رزرو کرده و اقامتی لذت‌بخش را برنامه‌ریزی کنید. تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی تمیز، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی قدرتمند، تلویزیون و… هستند و تقریبا از لحاظ امکانات رفاهی، هیچ چیزی کم نخواهید داشت.

صرف صبحانه در این هتل رایگان است و علاوه بر این، برای اقامت کودکان زیر ۵ سال نیز هزینه‌ای دریافت نخواهد شد؛ همچین هزینه اقامت کودکان زیر ۸ سال نیز با ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

بهترین هتل زنجان کدام است؟

هر کدام از هتل هایی که در این شهر فعالیت می‌کنند، ویژگی‌های به‌خصوص خود را داشته و دارای نقاط ضعف و قوت متفاوتی هستند؛ با توجه به این موضوع، تعیین کردن بهترین هتل امری دشوار خواهد بود. علاوه بر این، انتظارات افراد مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و بهترین کار این است که با توجه به انتظارات خود، نسبت رزرو مناسب‌ترین هتل اقدام کنید.

نحوه رزرو هتل

امروزه شرکت‌های مختلفی امکان رزرو هتل را فراهم کرده‌اند و می‌توانید به‌وسیله هر کدام از آن‌ها، محل اقامت خود را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید؛ اما اگر قصد دارید تا اقامتی مطمئن و بدون دردسر را پیش‌رو داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی، پس از مقایسه امکانات و قیمت‌های هتل‌ ها، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

فلای‌تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی ایران بوده و با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های فعالیت خود کسب کرده است، این قابلیت را دارد تا به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم کند. برای رزرو هتل های زنجان، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، هتلی که مدنظر دارید را با نازل‌ترین قیمت ممکن رزرو کنید. علاوه بر این، فلای‌تودی در زمینه فروش بلیط و برگزاری تورهای مختلف نیز فعالیت کرده و اگر قصد دارید تا به‌وسیله آژانسی معتبر به زنجان سفر کنید، می‌توانید از خدمات این شرکت بهره بگیرید.