فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت در مراسم روز خبرنگار:

تمام تلاشم را کردم بدهی های یکساله شهرداری به اصحاب رسانه پرداخت شود

حرف تازه – مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، عصر چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶، به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در مجتمع خاتم الانبیا برگزار شد. در این مراسم که با حضور تعدادی از اعضای شورای چهارم و تعدادی از منتخبین شورای پنجم رشت برگزار شد؛ سرپرست شهرداری رشت نیز دقایقی […]

حرف تازه – مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، عصر چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶، به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در مجتمع خاتم الانبیا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از اعضای شورای چهارم و تعدادی از منتخبین شورای پنجم رشت برگزار شد؛ سرپرست شهرداری رشت نیز دقایقی به سخنرانی پرداخت و فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

فرامرز جمشیدپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، گفت: خبرنگاران طلیعه داران جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند.

وی در ادامه اصحاب رسانه را چشم بینا و زبان گویای مردم دانست و افزود: هر ساله هفدهم مرداد به مناسبت شهادت شهید خبرنگار، شهید صارمی و دیگر شهدای این عرصه که جانشان را برای حفظ ارزش ها نثار کردند، وظیفه خود میدانیم با مراسمی با شکوه از زحمات شما عزیزان تجلیل کنیم.

سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد: مقدمات کار را فراهم خواهیم کرد تا شما بزرگواران بتوانید حقایق را بگویید. پل ارتباطی خوبی بین‌ مردم و مسئولین باشید و آنچه  در جامعه اتفاق می افتد به ما منتقل کنید و خدمات مسئولین خدمت رسان را به مردم عزیز به طور واقعی اطلاع رسانی کنید.

فرامرز جمشیدپور در پایان گفت: بعد از اینکه از بدهی نزدیک به یک ساله شهرداری به اصحاب رسانه مطلع شدم تمام تلاشمان را کردیم با وجود اینکه حساب شهرداری مسدود بود مشکلات همه رسانه ها را برطرف کنیم .