رئیس شورا در آستانه بارش برف سنگین رشت؛

تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل باشند

حرف تازه – مسعود کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پیامی با اشاره به هشدار هواشناسی درخصوص بارش برف در روزهای پایانی هفته طبق اعلام اولیه سازمان هواشناسی افزود: تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل باشند و نیروی انسانی آماده خدمات رسانی به شهروندان ، در ستادهای برف روبی مستقر […]

حرف تازه – مسعود کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پیامی با اشاره به هشدار هواشناسی درخصوص بارش برف در روزهای پایانی هفته طبق اعلام اولیه سازمان هواشناسی افزود: تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل باشند و نیروی انسانی آماده خدمات رسانی به شهروندان ، در ستادهای برف روبی مستقر شوند .
وی به فعال شدن این سامانه ی بارشی از روز پنجشنبه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه ی بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان مستقر است.
رئیس شورا بر لزوم هماهنگی های لازم قبل از شروع بارش این نعمت خدادادی به مجموعه شهرداری تاکید و تسریع کرد که شهرداری های مناطق و سازمانها نسبت به رفع نواقص احتمالی دستگاههای برف روبی و امکانات خدمات رسانی خود اقدام نموده و از آمادگی کامل برخوردار باشند و نیروها ، قبل از بارش در نقاط مختلف سطح شهر حضور میدانی داشته باشند . همچنین با اولویت نسبت به بررسی درختان در نقاطی که احتمال حادثه میرود نسبت به هرس و ایمن سازی آنها اقدام شود .
مسعود کاظمی همچنین ضمن دعوت از مردم به عدم تردد های غیر ضروری و همکاری با نیروهای شهرداری گفت: با هماهنگی و بسیج تمام امکانات موجود بایستی به نحوی اقدامات لازم معمول گردد تا مردم به هیچ عنوان دچار سختی و مشکل ترافیک نشوند.
وی همچنین به مردم اطمینان خاطر داد که ستاد بحران هم اینک (به ریاست نائب رئیس شورا) در ساختمان شورا با حضور اعضا و مدیران شهرداری تشکیل شده و در حال هماهنگی ، رصد و پیگیری مسائل مربوط به شهر در آخر هفته میباشد .